Sommerlejr-hytte-historie-tråden

Nyheder fra klubben, klublivet og træningen.
Brugeravatar
Sensei Jan
Site Admin
Indlæg: 13718
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 12:31
Geografisk sted: Thorsø
Kontakt:

Re: Sommerlejr-hytte-historie-tråden

Indlæg af Sensei Jan »

Chefen skrev: tors 28. feb 2019 21:29 Yes, men det var anden gang, de var med på camp.
Før "Reden", som er den, du taler om, var vi i Bjerrehytten, og før den Randbøldal Camping, og Trelle Næs Camping.
Det passer meget godt med, at jeg ikke var med de tre første år :-)
Brugeravatar
Chefen
Indlæg: 11078
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 19:31

Re: Sommerlejr-hytte-historie-tråden

Indlæg af Chefen »

👍👍😊
Mikkel
Indlæg: 591
Tilmeldt: søn 29. jan 2012 10:29

Re: Sommerlejr-hytte-historie-tråden

Indlæg af Mikkel »

Jeg kan huske, hvad jeg har regnet mig frem til nu, må være 2005 hvor jeg var ungdomsskoleelev i Jelling ungdomsskole og vi var nogle stykker med derfra. Vi trænede en del, og ved ikke om det er den regnvejrstræning i snakker om - men her havde vi i hvert fald mindst et fuldt træningspas i silende regnvejr... hvilket var overraskende fedt. Jeg husker en masse kihon i regnen og står i bred stilling og forsøge at opnå¨tunnel-syn/meditere.
Jeg husker for øvrigt at en god portion fyre med høje bælter var med her fra andre klubber :)

Alle de andre sommerlejre var selvfølgelig også fede, jeg tror det var fra 2007 af... men den der første oplevelse var altså noget særligt for mig. :)
Brugeravatar
Sensei Jan
Site Admin
Indlæg: 13718
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 12:31
Geografisk sted: Thorsø
Kontakt:

Re: Sommerlejr-hytte-historie-tråden

Indlæg af Sensei Jan »

Det er korrekt... det var i 2005 vi havde nogle gæster med fra Fyn. Christian Yssing, hans kæreste/kone og nogle flere af deres elever. Jeg mener også Agge ovre fra Tjøwenhavn var med. Der var en del med ude fra :-)

Der var også gæster med i 2006, men derefter afskaffede vi det med at have gæster med og sommerlejren blev igen et rent internt anliggende (som det i øvrigt havde været helt fra begyndelsen) :-)
Besvar