Tak!

Nyheder fra klubben, klublivet og træningen.
Besvar
Brugeravatar
Camilla
Indlæg: 1432
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 23:57

Tak!

Indlæg af Camilla »

Osu!
Her på det sidste af andendagen siden mandagstræningen vil jeg blot sige tak for en kanon træning!
Det er SÅ fedt at få lov til at træne med alle jer “nye”, og se hvor utroligt dygtige så mange er blevet.

Og stort tak til SENSEI Frede for en kanon og meningsfuld træning :-) :-) [adore.gif]

Det er altid fedt at komme tilbage som “gammel” og mærke Amanogawa-stemningen (og low-kicks) igen.
Tak til jer nye (og gamle) for at føre stemningen videre og tage i mod en “gammel” som mig med vaskeægte “Amanogawa-spirit”. [beer2.gif] [adore.gif]

Og så kan jeg sige, at mine mavemuskler i dag minder mig om træningen i mandags, ved hver en lille bevægelse, jeg laver.
Man bruger åbentbart nogen andre muskler, når man kaster og bliver kastet end når man blot træner dem i fitness (som om det er nogen overraskelse for nogen [rolleyes.gif] ;-) ).

Jeg glæder mig til at se det færdige resultat af de nye lokaler, når jeg igen rammer DK.


God sommer og god camp til jer alle :-)
Senest rettet af Camilla tors 14. jun 2018 11:35, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Chefen
Indlæg: 11078
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 19:31

Re: Tak!

Indlæg af Chefen »

Ahem .... SENSEI Frede ... 😬
Brugeravatar
Camilla
Indlæg: 1432
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 23:57

Re: Tak!

Indlæg af Camilla »

Shit! [banghead.gif]
Jeg huskede det dog til træning! ;-)
Og det er hermed rettet!
Jakoblorentsan
Indlæg: 4123
Tilmeldt: fre 12. sep 2014 20:39

Re: Tak!

Indlæg af Jakoblorentsan »

Fedt at du kommer ned og er med👍
Brugeravatar
Chefen
Indlæg: 11078
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 19:31

Re: Tak!

Indlæg af Chefen »

Camilla skrev: tors 14. jun 2018 11:37 Shit! [banghead.gif]
Jeg huskede det dog til træning! ;-)
Og det er hermed rettet!
😂😂😂👍👍👍
BrownieDK
Indlæg: 172
Tilmeldt: tirs 10. okt 2017 17:06

Re: Tak!

Indlæg af BrownieDK »

Osu

Det var så fedt, at du var med 🙂 Og tak for de søde ord 🙂 Jeg glæder mig til at se dig til august igen. Nyd nu Spanien rigtig meget, inden du skal flytte hjem igen 😀
Besvar