Final Frontier Camp Transporter

Nyheder fra klubben, klublivet og træningen.
Besvar
Brugeravatar
Bubbien
Indlæg: 593
Tilmeldt: tors 5. apr 2012 21:28
Geografisk sted: Vejle

Final Frontier Camp Transporter

Indlæg af Bubbien »

OSU!
Jeg stoler på vores Sensei Jan selvfølgelig har sørget for at vi alle bliver beamet up til location direkte igennem en transporter fra Amanogawa i Vejle.
(In case i skal bruge lidt info om en Transporter: http://en.wikipedia.org/wiki/Transporter_(Star_Trek) )

Men in case batterierne er flade må vi jo bruge de æld gamle transportmidler, bilerne.

Da vi jo nok er nogle der ejer et par biler og alligevel kører fra Vejle ville jeg da opfordre folk til at vi kunne samles og rulle sammen derop =).

Jeg smider lige et skema i Dojo - Så folk der ikke er så forum aktive også har en chance for at se forslaget.

Hvis der er andre der allerede er igang med samme tanke, sig lige til, men hænger det op i morgen til Træningen - så alle der ikke lige får tjekket forum har muligheden til træning.

Kan vi få et kvalificeret bud på hvornår på dagen vi skal samles foran Amanogawa?
"Sometimes to gain ground, you need to slow down..!".
Brugeravatar
Sensei Jan
Site Admin
Indlæg: 13718
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 12:31
Geografisk sted: Thorsø
Kontakt:

Re: Final Frontier Camp Transporter

Indlæg af Sensei Jan »

Bubbien skrev:Jeg stoler på vores Sensei Jan selvfølgelig har sørget for at vi alle bliver beamet up til location direkte igennem en transporter fra Amanogawa i Vejle.
Naturligvis... det manglede da bare :-D :-D
Brugeravatar
Bubbien
Indlæg: 593
Tilmeldt: tors 5. apr 2012 21:28
Geografisk sted: Vejle

Re: Final Frontier Camp Transporter

Indlæg af Bubbien »

Altid være forberedt og have en plan B - JUST in case..!
"Sometimes to gain ground, you need to slow down..!".
Brugeravatar
Sensei Jan
Site Admin
Indlæg: 13718
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 12:31
Geografisk sted: Thorsø
Kontakt:

Re: Final Frontier Camp Transporter

Indlæg af Sensei Jan »

Ja, lige præcis... godt med en plan B in case jeg ikke lige når at få opfundet den transporter inden camp ;-)
Brugeravatar
Daniel
Indlæg: 1603
Tilmeldt: søn 12. feb 2012 20:09
Geografisk sted: Minath Tirith, Gondor

Re: Final Frontier Camp Transporter

Indlæg af Daniel »

Jeg har 1 plads tilbage i min bil som det ser ud lige nu :) men kigger på den seddel du har hængt op på onsdag, når jeg kommer til træning - skal lige tjekke de næste par dage om knæet kan holde til at komme i gang igen :o
Brugeravatar
Watchburner
Indlæg: 1503
Tilmeldt: fre 20. jan 2012 16:56

Re: Final Frontier Camp Transporter

Indlæg af Watchburner »

Daniel skrev:Jeg har 1 plads tilbage i min bil som det ser ud lige nu :) men kigger på den seddel du har hængt op på onsdag, når jeg kommer til træning - skal lige tjekke de næste par dage om knæet kan holde til at komme i gang igen :o
går stadig udfra jeg har en af pladserne :-)
七転び八起き
Brugeravatar
Daniel
Indlæg: 1603
Tilmeldt: søn 12. feb 2012 20:09
Geografisk sted: Minath Tirith, Gondor

Re: Final Frontier Camp Transporter

Indlæg af Daniel »

Jeb, det har du skam :)
TheLasseFrahm
Indlæg: 70
Tilmeldt: tors 26. jan 2012 21:03

Re: Final Frontier Camp Transporter

Indlæg af TheLasseFrahm »

Osu nice!

Siden jeg først kommer hjem i overmorgen sent, kan jeg så resevere pladsen hér, eller skal jeg tage transporteren? :-)
Besvar