Info omkring kommende torsdage

Nyheder fra klubben, klublivet og træningen.
Besvar
Brugeravatar
Chefen
Indlæg: 11078
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 19:31

Info omkring kommende torsdage

Indlæg af Chefen »

Bare lige en lille info, så der ikke er nogen, der undrer sig:

De kommende ca. 6 uger vil det kun være meget begrænset hvor meget, jeg vil være i klubben.
Jeg har taget imod en arbejdsmæssig opgave, som kræver hele min tid og opmærksomhed, men i en overskuelig tidsperiode som allerede er påbegyndt for et par uger siden, og som slutter i den sidste del af juni.

Jeg har vurderet at med lange arbejdsdage, og også arbejde i weekenderne (jeg forventer at alle ugerne bliver på over 50 arbejdstimer), så må jeg prioritere min familie ekstra højt, når jeg endelig har nogle timer fri undervejs.

Situationen er selvfølgelig blevet vendt blandt instruktørerne, og der er sørget for at kvalificerede instruktører tager over, i de pågældende uger.
Og hvis der er torsdage undervejs, hvor jeg har tiden og overskuddet, så kommer jeg selvfølgelig og tager undervisningen.

Dette er en kanongod mulighed for mig, for at booste min karriere, så jeg kunne ikke lade den smutte.
Til gengæld må min familie og klubben så lide under det, de få uger, det trods alt drejer sig om.
Men selvfølgelig kommer jeg stærkt igen, for fuld skrue, i efterårssæsonen.

Jeg håber at I forstår min beslutning, og med denne info håber jeg ikke at der opstår "sjove" rygter, fordi jeg i den kommende periode er "forsvundet" fra klubben :-D
Besvar