Havde vi ikke en del mekanikere i klubben?
: man 11. feb 2019 10:47
Osu!
Så vidt jeg husker, så har vi vidst et par stykker her i klubben der gør en del med biler, så håber at kunne finde lidt råd og hjælp her.
Jeg er løbet i problemer med min bil, i form af varme blæseren i kabinen pludselig er gået på pension, hvilket gør at jeg kan ikke køre særlig langt før alle ruder er fuldstændig dugget til og jeg kan intet se!
Jeg vil prøve at se om jeg ikke kan lokalisere hvor fejlen er i aften når jeg får fri, for kan knap nok køre de 7 km, jeg har til arbejde, uden at det bliver rimelig uansvarligt at køre bilen for kan mildest talt ikke se en skid!
Det jeg havde i tankerne var selvfølgelig først at prøve at skifte sikringen, men tvivler på det er den, da problemet kom i onsdags, hvor at blæseren begyndte at larme fra selve motoren, men nu er den bare helt død! Næste tanke er er at prøve at måle om der kommer strøm ned til modstanden og derefter om der kommer strøm til selve blæsemotoren.
Hertil kommer mit mekaniske spørgsmål så: Er der andre ting som jeg ligesom skal eller kan tjekke selv? Pengene er desværre små denne måned så har ikke bare lige mulighed for at smide den til mekanikker og bare sige "FIX DET", så ville lige se om jeg ikke måske selv kunne fikse det, så jeg faktisk kan komme rundt igen.
Så vidt jeg husker, så har vi vidst et par stykker her i klubben der gør en del med biler, så håber at kunne finde lidt råd og hjælp her.
Jeg er løbet i problemer med min bil, i form af varme blæseren i kabinen pludselig er gået på pension, hvilket gør at jeg kan ikke køre særlig langt før alle ruder er fuldstændig dugget til og jeg kan intet se!
Jeg vil prøve at se om jeg ikke kan lokalisere hvor fejlen er i aften når jeg får fri, for kan knap nok køre de 7 km, jeg har til arbejde, uden at det bliver rimelig uansvarligt at køre bilen for kan mildest talt ikke se en skid!
Det jeg havde i tankerne var selvfølgelig først at prøve at skifte sikringen, men tvivler på det er den, da problemet kom i onsdags, hvor at blæseren begyndte at larme fra selve motoren, men nu er den bare helt død! Næste tanke er er at prøve at måle om der kommer strøm ned til modstanden og derefter om der kommer strøm til selve blæsemotoren.
Hertil kommer mit mekaniske spørgsmål så: Er der andre ting som jeg ligesom skal eller kan tjekke selv? Pengene er desværre små denne måned så har ikke bare lige mulighed for at smide den til mekanikker og bare sige "FIX DET", så ville lige se om jeg ikke måske selv kunne fikse det, så jeg faktisk kan komme rundt igen.