Ombygning af nye lokaler

Snak om alt andet end træning...
Jakoblorentsan
Indlæg: 4123
Tilmeldt: fre 12. sep 2014 20:39

Re: Ombygning af nye lokaler

Indlæg af Jakoblorentsan »

Hvis der er nogle der har dårlig samvittighed over ikke at have meldt sig til noget af arbejdet i ombygningen.
Har i en enestående mulighed her på onsdag og i weekenden. Onsdag fra kl 17 og lørdag fra kl 10 og søndag efter aftale hvis i ikke kan få nok
Brugeravatar
Sensei Jan
Site Admin
Indlæg: 13718
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 12:31
Geografisk sted: Thorsø
Kontakt:

Re: Ombygning af nye lokaler

Indlæg af Sensei Jan »

Jeg har ikke dårlig samvittighed, men jeg kommer onsdag i løbet af dagen, og jeg kommer igen søndag fra om formiddagen (forudsat at jeg kan komme til at lave det, jeg skal) ;-)
Brugeravatar
Chefen
Indlæg: 11078
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 19:31

Re: Ombygning af nye lokaler

Indlæg af Chefen »

Jeg har også tænkt mig at komme (inkl mit afkom) iaften, imorgen aften, måske lidt torsdag midt på dagen (hvor jeg også har undervisningen på Holmen om aftenen), måske fredag, og helt sikkert lørdag.

Jeg tror at det største problem er at folk ikke læser forum.
Senest rettet af Chefen ons 18. jul 2018 15:37, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Sensei Jan
Site Admin
Indlæg: 13718
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 12:31
Geografisk sted: Thorsø
Kontakt:

Re: Ombygning af nye lokaler

Indlæg af Sensei Jan »

Det har jeg ligesom pointeret adskillige gange... at hvis vi vil have folk til at hjælpe, så skal vi gribe direkte fat i dem via sms/telefon ;-)
Brugeravatar
Chefen
Indlæg: 11078
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 19:31

Re: Ombygning af nye lokaler

Indlæg af Chefen »

Så er der udsendt masse SMS til medlemmerne, om at vi er her lørdag og søndag, og at man skal checke forum.
Jakoblorentsan
Indlæg: 4123
Tilmeldt: fre 12. sep 2014 20:39

Re: Ombygning af nye lokaler

Indlæg af Jakoblorentsan »

Sensei Jan skrev: tirs 17. jul 2018 14:24 Jeg har ikke dårlig samvittighed, men jeg kommer onsdag i løbet af dagen, og jeg kommer igen søndag fra om formiddagen (forudsat at jeg kan komme til at lave det, jeg skal) ;-)
Du skal ikke være bange for at der ikke er noget til dig at lave, vi skal nok finde noget til dig. så du kan roligt køre afsted søndag :-D
Brugeravatar
Sensei Jan
Site Admin
Indlæg: 13718
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 12:31
Geografisk sted: Thorsø
Kontakt:

Re: Ombygning af nye lokaler

Indlæg af Sensei Jan »

Jow jow... men jeg vil helst ikke "spilde" tiden på at lave alle mulige andre ting end dem, jeg SKAL lave. Jeg har et begrænset antal dage jeg kan køre til Vejle og hjælpe, og de ting jeg skal lave kommer til at tage flere dage. Så bruger jeg en hel dag på at spartle eller male, så er det bare en dag mindre til at lave alle de andre ting, som OGSÅ skal være færdige inden vi åbner efter camp ;-)

Desuden - så har elektrikeren ferie samtidig med sensei John. Så hvis sensei John og elektrikeren smutter en hel uge på tirsdag i næste uge, så skal de begge gerne være færdige med DERES ting inden... eller går hele processen i stå i en hel uge - og det har vi ikke tid til.
Brugeravatar
Chefen
Indlæg: 11078
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 19:31

Re: Ombygning af nye lokaler

Indlæg af Chefen »

Sensei Jan skrev: tirs 17. jul 2018 22:22 Jow jow... men jeg vil helst ikke "spilde" tiden på at lave alle mulige andre ting end dem, jeg SKAL lave. Jeg har et begrænset antal dage jeg kan køre til Vejle og hjælpe, og de ting jeg skal lave kommer til at tage flere dage. Så bruger jeg en hel dag på at spartle eller male, så er det bare en dag mindre til at lave alle de andre ting, som OGSÅ skal være færdige inden vi åbner efter camp ;-)

Desuden - så har elektrikeren ferie samtidig med sensei John. Så hvis sensei John og elektrikeren smutter en hel uge på tirsdag i næste uge, så skal de begge gerne være færdige med DERES ting inden... eller går hele processen i stå i en hel uge - og det har vi ikke tid til.
Problemet er jo at vi ALLE har nogle ting, vi er ansvarlige for.
Men hvis vi kun laver de ting, bliver alt det andet bare ikke lavet.

Idag har jeg brugt tid på at rydde op, smide ting i container, og skære små stykker tæppe til i de riller hvor skillevæggene har stået.
Det kunne andre sagtens have gjort. Men fordi det ikke var gjort, gik der tid fra min gulvlægning.

Jakob kunne have gjort det ... men så var væggene ikke blevet lavet.
Og sådan er det for os alle.
Jeg ville supergerne KUN lægge gulv. Men det kræver bare at der er gjort klar til det .... og det er jeg OGSÅ nødt til at gøre, fordi ingen andre gør det.

Jeg håber at der virkelig kommer folk på, når der skal tapet op, og der skal males.
Det vil give et kæmpe ryk, og det vil gøre at meget af det, jeg går og flytter rundt på, kan komme på plads.
Insertname
Indlæg: 3143
Tilmeldt: tirs 3. nov 2015 16:38

Re: Ombygning af nye lokaler

Indlæg af Insertname »

Hvad er der blevet lavet den sidste uges tid og hvad står opgaven på i dag?

Er der mere gips der skal sættes op?
Eller skal der spartles??
Smell it, Smell it, Now take it..!
Brugeravatar
Sensei Jan
Site Admin
Indlæg: 13718
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 12:31
Geografisk sted: Thorsø
Kontakt:

Re: Ombygning af nye lokaler

Indlæg af Sensei Jan »

Jeg tror ikke der er mere gips der skal sættes op bortset fra det der skal laves i forbindelse med skydedøren.

Alle de andre vægge er vist færdige, så der skal spartles så vi kan komme i gang med tapesering... og maling.
Det er hvad jeg ved i hvert fald :-)
Insertname
Indlæg: 3143
Tilmeldt: tirs 3. nov 2015 16:38

Re: Ombygning af nye lokaler

Indlæg af Insertname »

Vi er løbet tør for spartel

Jakob og jeg mødes her ovre i eftermiddag og så se vi hvem der gør hvad mht. Provianter og håndværk 😀
Med mindre der er andre der kan hente noget spartel, så os "håndværkere" kan komme i gang 💪

FYI så stod vinduet åbent ude i kvindernes omklædning
Smell it, Smell it, Now take it..!
Insertname
Indlæg: 3143
Tilmeldt: tirs 3. nov 2015 16:38

Re: Ombygning af nye lokaler

Indlæg af Insertname »

I GOTS ZE SPARTEL.! 😀
Smell it, Smell it, Now take it..!
Brugeravatar
Chefen
Indlæg: 11078
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 19:31

Re: Ombygning af nye lokaler

Indlæg af Chefen »

Frederikke kommer og hjælper til søndag.
Den dag kommer jeg til gengæld ikke, da jeg er nord for Limfjorden.
Er der nogen, der véd at de er i NAD søndag? Og hvornår?
Så vil jeg give det videre til Frederikke.
Brugeravatar
Sensei Jan
Site Admin
Indlæg: 13718
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 12:31
Geografisk sted: Thorsø
Kontakt:

Re: Ombygning af nye lokaler

Indlæg af Sensei Jan »

Kan du godt lægge gulv nord for Limfjorden? :-D :-D

Jeg er der på søndag, men jeg ved ikke præcis hvornår endnu... men fra kl. 12 i hvert fald :-)

Der er også gang i NAD lige NU... så ingen grund til at sidde på sine hænder :-D
Insertname
Indlæg: 3143
Tilmeldt: tirs 3. nov 2015 16:38

Re: Ombygning af nye lokaler

Indlæg af Insertname »

Så fik vi hængt de første 5 rækker tapet op 👍
Smell it, Smell it, Now take it..!
Besvar