Holder I stadig tirsdags-træning? :D :D

Nyheder fra klubben, klublivet og træningen.
Besvar
Mikkel
Indlæg: 591
Tilmeldt: søn 29. jan 2012 10:29

Holder I stadig tirsdags-træning? :D :D

Indlæg af Mikkel »

Jeg kiggede lige forbi til aften. Anyway jeg har tænkt mig at begynde at træne med jer igen, er jeg også inviteret torsdag selvom jeg naturligvis ikke kan stemme, da jeg ikke har været med i 6 måneder eller hvordan det er..? :)
Jakoblorentsan
Indlæg: 4171
Tilmeldt: fre 12. sep 2014 20:39

Re: Holder I stadig tirsdags-træning? :D :D

Indlæg af Jakoblorentsan »

Du er velkommen😊
Vi træner kun højbæltetræning fast den første tirsdag hver måned nu. Ellers træner jeg nogenlunde fast selvtræning om onsdagen fra 18.30kl
Brugeravatar
Sensei Jan
Site Admin
Indlæg: 13769
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 12:31
Geografisk sted: Thorsø
Kontakt:

Re: Holder I stadig tirsdags-træning? :D :D

Indlæg af Sensei Jan »

Tjek - tirsdagstræningen er efter aftale for tiden, da der tidligere har været sparsomt og meget svingende deltagelse. Så for ikke at spilde alt for mange ture til Vejle forgæves, så har vi lavet denne ordning indtil videre.

Du er naturligvis velkommen til generalforsamlingen på torsdag hvis du har lyst. Men du har ret - det kræver minimums 6 måneders medlemsskab af klubben umiddelbart forud for generalforsamlingen for at man har stemmeret :-)
Insertname
Indlæg: 3211
Tilmeldt: tirs 3. nov 2015 16:38

Re: Holder I stadig tirsdags-træning? :D :D

Indlæg af Insertname »

Osu Mikkel
Det bliver godt at se dig igen.!
/Tommy
Smell it, Smell it, Now take it..!
Brugeravatar
Chefen
Indlæg: 11078
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 19:31

Re: Holder I stadig tirsdags-træning? :D :D

Indlæg af Chefen »

Enig ... Det bliver da fedt at se dig i klubben igen [thumbsup.gif] [thumbsup.gif]

Men nu er jeg jo nysgerrig:
Hvad har fået dig til at vende tilbage? :-)
For så vidt jeg husker, stoppede du i sin tid, fordi du mente at vi var blevet "for hårde", fremfor at arbejde med den mere meditative side.
Siden dengang er skellet da, om noget, blevet større. Og klubbens medlemmer trives supergodt med den indgangsvinkel vi kører med nu.
Så hvad har forandret sig for dit vedkommende? :-)
Brugeravatar
Watchburner
Indlæg: 1504
Tilmeldt: fre 20. jan 2012 16:56

Re: Holder I stadig tirsdags-træning? :D :D

Indlæg af Watchburner »

8-) [adore.gif]

Nice Mikkel, glæder mig til at se dig i træningssammenhæng igen. har savnet at træne med dig :-)
七転び八起き
Insertname
Indlæg: 3211
Tilmeldt: tirs 3. nov 2015 16:38

Re: Holder I stadig tirsdags-træning? :D :D

Indlæg af Insertname »

Det er sku da fordi han har indset, at man bliver tynd-fed af, at sidde og mediterer hele dagen [3some.gif]
Smell it, Smell it, Now take it..!
Brugeravatar
Chefen
Indlæg: 11078
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 19:31

Re: Holder I stadig tirsdags-træning? :D :D

Indlæg af Chefen »

:-D :-D :-D :-D :-D
Brugeravatar
Sensei Jan
Site Admin
Indlæg: 13769
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 12:31
Geografisk sted: Thorsø
Kontakt:

Re: Holder I stadig tirsdags-træning? :D :D

Indlæg af Sensei Jan »

Insertname skrev: ons 25. apr 2018 10:03 Det er sku da fordi han har indset, at man bliver tynd-fed af, at sidde og mediterer hele dagen [3some.gif]
:-D :-D :-D
Mikkel
Indlæg: 591
Tilmeldt: søn 29. jan 2012 10:29

Re: Holder I stadig tirsdags-træning? :D :D

Indlæg af Mikkel »

Tusind tak for den fine velkomst, det lyder fint og helt forståeligt med tirsdagstræningerne ;) Likewise Frede :) Jeg ved ikke om jeg er blevet tyndfed.... men der går nok nogle måneder før træningen fysisk set bliver lige så "let" som det plejede at være for mig :D :D

Sensei John, angående min "milde vej", er der flere grund til jeg starter igen, selv hvis I er blevet nogle hårde hunde siden jeg sidst var med ;) Jeg mediterer allerede derhjemme og har "fundet ud af" jeg godt kan lide at bevæge min krop. At det er sjovere at have nogle at træne med. At jeg måske ikke er så meget til "den milde vej", som jeg gik og troede.

Og så har lysten bare meldt sig så ofte til at træne med jer og se jer igen, at når jeg nu alligevel gerne vil træne og træne kampsport, så er det næsten dumt ikke at gøre det ved jer. Jeg trænede for øvrigt 3-4 måneder en lille smule i DGI-huset Karate. De føltes meget hårde på nogle måder i attituden omkring karaten og bløde i træningen. Jeg tror jeg indså jeg hellere ville have det den anden vej rundt ;)
Mikkel
Indlæg: 591
Tilmeldt: søn 29. jan 2012 10:29

Re: Holder I stadig tirsdags-træning? :D :D

Indlæg af Mikkel »

Og vi ses i morgen ;)
Mikkel
Indlæg: 591
Tilmeldt: søn 29. jan 2012 10:29

Re: Holder I stadig tirsdags-træning? :D :D

Indlæg af Mikkel »

Jakoblorentsan skrev: tirs 24. apr 2018 22:57 Du er velkommen😊
Vi træner kun højbæltetræning fast den første tirsdag hver måned nu. Ellers træner jeg nogenlunde fast selvtræning om onsdagen fra 18.30kl
Vi ses i aften ;)
Brugeravatar
Chefen
Indlæg: 11078
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 19:31

Re: Holder I stadig tirsdags-træning? :D :D

Indlæg af Chefen »

Jamen som sagt ... Du skal være velkommen, Mikkel ! [thumbsup.gif]

Det kunne jo være at der var sket eet eller andet, som radikalt havde ændret dit syn på hårdt/blødt koncepterne.

Vi ses imorgen :-)
Mikkel
Indlæg: 591
Tilmeldt: søn 29. jan 2012 10:29

Re: Holder I stadig tirsdags-træning? :D :D

Indlæg af Mikkel »

Chefen skrev: ons 25. apr 2018 12:41 Jamen som sagt ... Du skal være velkommen, Mikkel ! [thumbsup.gif]

Det kunne jo være at der var sket eet eller andet, som radikalt havde ændret dit syn på hårdt/blødt koncepterne.

Vi ses imorgen :-)
Tak ;)

Well - måske kommer det, når jeg har trænet med/ved jer nogle år mere ;)

Vi ses
Besvar