Søgningen gav 868 resultater

af Jakoblorentsan
tirs 9. jun 2026 20:44
Forum: Klubben og Træning
Emne: På Torsdag d. 11/6 kl 19
Svar: 1
Visninger: 56

På Torsdag d. 11/6 kl 19

På torsdag altså nu på torsdag d. 11/6 kl 19

Får vi besøg af mine trænere nede fra Fredericia og måske nogle flere der kommer og træner med os .
Første halvdel underviser jeg og anden del underviser de os i lidt gulvkamp og sparring .
Det blev lige lidt spontan initiativ, men håber vi bliver så ...
af Jakoblorentsan
man 8. jun 2026 19:39
Forum: Klubben og Træning
Emne: Tirsdag d. 9. juni
Svar: 9
Visninger: 162

Re: Tirsdag d. 9. juni

Osu
Jeg kommer måske [shocked.gif]
af Jakoblorentsan
tirs 26. maj 2026 09:15
Forum: Klubben og Træning
Emne: Selvtræning mandag d. 25
Svar: 4
Visninger: 155

Re: Selvtræning mandag d. 25

Det gjorde vi👍
af Jakoblorentsan
man 25. maj 2026 11:26
Forum: Klubben og Træning
Emne: Selvtræning mandag d. 25
Svar: 4
Visninger: 155

Re: Selvtræning mandag d. 25

Osu
Jeg tager ind i klubben og træner med Andrea nu fra kl 12 og en times tid
af Jakoblorentsan
tors 14. maj 2026 08:04
Forum: Klubben og Træning
Emne: Istandsættelsesdag
Svar: 2
Visninger: 83

Re: Istandsættelsesdag

Osu
Vi gør det💪
af Jakoblorentsan
tirs 24. mar 2026 08:02
Forum: Klubben og Træning
Emne: Generalforsamling 2026
Svar: 4
Visninger: 226

Generalforsamling 2026

Hermed indkaldels til ordinær generalforsamling 2026
Torsdag d.23/4 kl 20

Dagsorden.

Valg af dirigent.

Formandens beretning.

Godkendelse af økonomi 2025.

Valg af bestyrelse.

På valg:
Louise (menig bestyrelsesmedlem) genopstiller
Jon (menig bestyrelsesmedlem) genopstiller ikke
Jakob ...
af Jakoblorentsan
man 26. jan 2026 13:03
Forum: Klubben og Træning
Emne: Lidt tanker om bælter
Svar: 3
Visninger: 871

Re: Lidt tanker om bælter

:-D
af Jakoblorentsan
man 26. jan 2026 11:31
Forum: Klubben og Træning
Emne: Lidt tanker om bælter
Svar: 3
Visninger: 871

Lidt tanker om bælter

Faldt over dette skriv og synes det er ret godt og noget
Vi også kan bruge, også for folk under 40år. :-D

https://open.substack.com/pub/eddiefyvi ... medium=web
af Jakoblorentsan
ons 31. dec 2025 13:25
Forum: Klubben og Træning
Emne: Tak for 2025 - Vi ses i 2026
Svar: 3
Visninger: 211

Re: Tak for 2025 - Vi ses i 2026

Rigtig godt nytår til alle🥳🥳🥳
af Jakoblorentsan
tirs 23. sep 2025 12:03
Forum: Off Topic - Løst og fast om alt muligt andet
Emne: Video aften d. 4/10 kl. 18
Svar: 14
Visninger: 625

Re: Video aften??

Jeg er ikke sikke på nogle af datoerne🫣
D. 11-18/10 skal vi måske holde fødselsdag for knægten der hjemme.
Og d. 4 er lidt åben for alt andet der skal presse ind i kalenderen.
Men vælg den hvor flest kan😊 og så må vi ud med det på holdene
af Jakoblorentsan
tors 8. maj 2025 09:11
Forum: Klubben og Træning
Emne: Do the thing!
Svar: 4
Visninger: 8483

Re: Do the thing!

If getting lost in the things is the thing is it doing the thing 🤷‍♂️
af Jakoblorentsan
tors 10. apr 2025 21:21
Forum: Klubben og Træning
Emne: Påskeferie i klubben
Svar: 1
Visninger: 187

Re: Påskeferie i klubben

Osu
👍
af Jakoblorentsan
man 17. mar 2025 14:58
Forum: Klubben og Træning
Emne: Generalforsamling d. 3/4-25
Svar: 4
Visninger: 1104

Re: Generalforsamling d. 3/4-25

Nææ🤔 det må være mig selv jeg har glemt, kan se jeg modtog genvalg til bestyrelsen i 23🫣

Og Sensei Tommy og Jon modtog genvalg i 24
af Jakoblorentsan
man 17. mar 2025 12:30
Forum: Klubben og Træning
Emne: Generalforsamling d. 3/4-25
Svar: 4
Visninger: 1104

Re: Generalforsamling d. 3/4-25

Træning på voksenholdet er kun en time denne dag