På torsdag altså nu på torsdag d. 11/6 kl 19
Får vi besøg af mine trænere nede fra Fredericia og måske nogle flere der kommer og træner med os .
Første halvdel underviser jeg og anden del underviser de os i lidt gulvkamp og sparring .
Det blev lige lidt spontan initiativ, men håber vi bliver så ...
Søgningen gav 868 resultater
- tirs 9. jun 2026 20:44
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: På Torsdag d. 11/6 kl 19
- Svar: 1
- Visninger: 56
- man 8. jun 2026 19:39
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: Tirsdag d. 9. juni
- Svar: 9
- Visninger: 162
Re: Tirsdag d. 9. juni
Osu
Jeg kommer måske![Chokeret [shocked.gif]](./images/smilies/shocked.gif)
Jeg kommer måske
- tirs 26. maj 2026 09:15
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: Selvtræning mandag d. 25
- Svar: 4
- Visninger: 155
Re: Selvtræning mandag d. 25
Det gjorde vi
- man 25. maj 2026 11:26
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: Selvtræning mandag d. 25
- Svar: 4
- Visninger: 155
Re: Selvtræning mandag d. 25
Osu
Jeg tager ind i klubben og træner med Andrea nu fra kl 12 og en times tid
Jeg tager ind i klubben og træner med Andrea nu fra kl 12 og en times tid
- tors 14. maj 2026 08:04
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: Istandsættelsesdag
- Svar: 2
- Visninger: 83
Re: Istandsættelsesdag
Osu
Vi gør det
Vi gør det
- tirs 24. mar 2026 08:02
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: Generalforsamling 2026
- Svar: 4
- Visninger: 226
Generalforsamling 2026
Hermed indkaldels til ordinær generalforsamling 2026
Torsdag d.23/4 kl 20
Dagsorden.
Valg af dirigent.
Formandens beretning.
Godkendelse af økonomi 2025.
Valg af bestyrelse.
På valg:
Louise (menig bestyrelsesmedlem) genopstiller
Jon (menig bestyrelsesmedlem) genopstiller ikke
Jakob ...
Torsdag d.23/4 kl 20
Dagsorden.
Valg af dirigent.
Formandens beretning.
Godkendelse af økonomi 2025.
Valg af bestyrelse.
På valg:
Louise (menig bestyrelsesmedlem) genopstiller
Jon (menig bestyrelsesmedlem) genopstiller ikke
Jakob ...
- man 26. jan 2026 13:03
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: Lidt tanker om bælter
- Svar: 3
- Visninger: 871
- man 26. jan 2026 11:31
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: Lidt tanker om bælter
- Svar: 3
- Visninger: 871
Lidt tanker om bælter
Faldt over dette skriv og synes det er ret godt og noget
Vi også kan bruge, også for folk under 40år.
https://open.substack.com/pub/eddiefyvi ... medium=web
Vi også kan bruge, også for folk under 40år.
https://open.substack.com/pub/eddiefyvi ... medium=web
- ons 31. dec 2025 13:25
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: Tak for 2025 - Vi ses i 2026
- Svar: 3
- Visninger: 211
Re: Tak for 2025 - Vi ses i 2026
Rigtig godt nytår til alle


- tirs 23. sep 2025 12:03
- Forum: Off Topic - Løst og fast om alt muligt andet
- Emne: Video aften d. 4/10 kl. 18
- Svar: 14
- Visninger: 625
Re: Video aften??
Jeg er ikke sikke på nogle af datoerne
D. 11-18/10 skal vi måske holde fødselsdag for knægten der hjemme.
Og d. 4 er lidt åben for alt andet der skal presse ind i kalenderen.
Men vælg den hvor flest kan
og så må vi ud med det på holdene
D. 11-18/10 skal vi måske holde fødselsdag for knægten der hjemme.
Og d. 4 er lidt åben for alt andet der skal presse ind i kalenderen.
Men vælg den hvor flest kan
- ons 17. sep 2025 09:13
- Forum: Off Topic - Løst og fast om alt muligt andet
- Emne: Video aften d. 4/10 kl. 18
- Svar: 14
- Visninger: 625
Re: Video aften??
Og pizza
- tors 8. maj 2025 09:11
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: Do the thing!
- Svar: 4
- Visninger: 8483
Re: Do the thing!
If getting lost in the things is the thing is it doing the thing 
- tors 10. apr 2025 21:21
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: Påskeferie i klubben
- Svar: 1
- Visninger: 187
- man 17. mar 2025 14:58
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: Generalforsamling d. 3/4-25
- Svar: 4
- Visninger: 1104
Re: Generalforsamling d. 3/4-25
Nææ
det må være mig selv jeg har glemt, kan se jeg modtog genvalg til bestyrelsen i 23
Og Sensei Tommy og Jon modtog genvalg i 24
Og Sensei Tommy og Jon modtog genvalg i 24
- man 17. mar 2025 12:30
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: Generalforsamling d. 3/4-25
- Svar: 4
- Visninger: 1104
Re: Generalforsamling d. 3/4-25
Træning på voksenholdet er kun en time denne dag