Søgningen gav 312 resultater

af CasperJ
tors 4. jun 2026 10:16
Forum: Klubben og Træning
Emne: Tirsdag d. 9. juni
Svar: 9
Visninger: 162

Re: Tirsdag d. 9. juni

Osu, giver det et forsøg. Knæet er lidt ekstra mærket efter i lørdags, men jeg kører på så meget jeg kan ;)
af CasperJ
man 25. maj 2026 16:10
Forum: Klubben og Træning
Emne: Selvtræning mandag d. 25
Svar: 4
Visninger: 155

Re: Selvtræning mandag d. 25

Jakoblorentsan skrev: man 25. maj 2026 11:26 Osu
Jeg tager ind i klubben og træner med Andrea nu fra kl 12 og en times tid
Har først lige set den nu. Ikke at jeg kunne have været med der alligevel, men håber i to fik en god session ;)
af CasperJ
fre 22. maj 2026 18:44
Forum: Klubben og Træning
Emne: Selvtræning mandag d. 25
Svar: 4
Visninger: 155

Selvtræning mandag d. 25

Osu
Amalie ville gerne have en ekstra træning madag, så jeg åbner klubben fra kl. 19 til lidt bonus for dem der har lyst.
Fokus på graduering, og/eller teknisk :)
af CasperJ
tors 21. maj 2026 22:13
Forum: Klubben og Træning
Emne: Tirsdag d. 26. maj
Svar: 2
Visninger: 58

Re: Tirsdag d. 26. maj

Osu
af CasperJ
ons 13. maj 2026 18:57
Forum: Klubben og Træning
Emne: Istandsættelsesdag
Svar: 2
Visninger: 83

Re: Istandsættelsesdag

Osu
af CasperJ
tors 7. maj 2026 23:19
Forum: Klubben og Træning
Emne: Tirsdag d. 12. maj
Svar: 5
Visninger: 144

Re: Tirsdag d. 12. maj

Osu
af CasperJ
tirs 28. apr 2026 15:11
Forum: Klubben og Træning
Emne: Tirsdag d. 28. april
Svar: 6
Visninger: 7870

Re: Tirsdag d. 28. april

Osu
af CasperJ
tirs 28. apr 2026 13:03
Forum: Klubben og Træning
Emne: Tirsdag d. 28. april
Svar: 6
Visninger: 7870

Re: Tirsdag d. 28. april

Ja jeg håber da på lidt flere, selvom det ser småt ud pt
af CasperJ
lør 25. apr 2026 23:45
Forum: Klubben og Træning
Emne: Tirsdag d. 28. april
Svar: 6
Visninger: 7870

Re: Tirsdag d. 28. april

Osu
af CasperJ
lør 11. apr 2026 19:24
Forum: Klubben og Træning
Emne: Tirsdag d. 14. april
Svar: 4
Visninger: 6563

Re: Tirsdag d. 14. april

Osu
af CasperJ
tirs 7. apr 2026 22:10
Forum: Klubben og Træning
Emne: Selvtræning den 6/4 kl. 19'ish
Svar: 3
Visninger: 345

Re: Selvtræning den 6/4 kl. 19'ish

Nå ja, men der var det også et problem :P
af CasperJ
tirs 7. apr 2026 10:46
Forum: Klubben og Træning
Emne: Selvtræning den 6/4 kl. 19'ish
Svar: 3
Visninger: 345

Re: Selvtræning den 6/4 kl. 19'ish

Ryggen driller lidt I dag. Så jeg springer lige over. Men håber der er nogle andre der kommer ;)
af CasperJ
tirs 31. mar 2026 15:04
Forum: Klubben og Træning
Emne: Tirsdag d. 31. marts
Svar: 7
Visninger: 847

Re: Tirsdag d. 31. marts

Osu, vi kører selvtræning i aften. kl. 19 til når vi har været igennem det vi gerne vil.
af CasperJ
tirs 31. mar 2026 10:00
Forum: Klubben og Træning
Emne: Tirsdag d. 31. marts
Svar: 7
Visninger: 847

Re: Tirsdag d. 31. marts

Da det tyder på det blot er Simon og jeg, så lægger jeg muligheden op for selvtræning hvis der er lyst til det?
Så skal jeg nok låse op i dojo.
af CasperJ
tors 26. mar 2026 21:34
Forum: Klubben og Træning
Emne: Tirsdag d. 31. marts
Svar: 7
Visninger: 847

Re: Tirsdag d. 31. marts

Jeg ar ikke andre planer endnu. Så Osu fra mig