Søgningen gav 312 resultater
- tors 4. jun 2026 10:16
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: Tirsdag d. 9. juni
- Svar: 9
- Visninger: 162
Re: Tirsdag d. 9. juni
Osu, giver det et forsøg. Knæet er lidt ekstra mærket efter i lørdags, men jeg kører på så meget jeg kan 
- man 25. maj 2026 16:10
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: Selvtræning mandag d. 25
- Svar: 4
- Visninger: 155
Re: Selvtræning mandag d. 25
Har først lige set den nu. Ikke at jeg kunne have været med der alligevel, men håber i to fik en god sessionJakoblorentsan skrev: man 25. maj 2026 11:26 Osu
Jeg tager ind i klubben og træner med Andrea nu fra kl 12 og en times tid
- fre 22. maj 2026 18:44
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: Selvtræning mandag d. 25
- Svar: 4
- Visninger: 155
Selvtræning mandag d. 25
Osu
Amalie ville gerne have en ekstra træning madag, så jeg åbner klubben fra kl. 19 til lidt bonus for dem der har lyst.
Fokus på graduering, og/eller teknisk
Amalie ville gerne have en ekstra træning madag, så jeg åbner klubben fra kl. 19 til lidt bonus for dem der har lyst.
Fokus på graduering, og/eller teknisk
- tors 21. maj 2026 22:13
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: Tirsdag d. 26. maj
- Svar: 2
- Visninger: 58
- ons 13. maj 2026 18:57
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: Istandsættelsesdag
- Svar: 2
- Visninger: 83
- tors 7. maj 2026 23:19
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: Tirsdag d. 12. maj
- Svar: 5
- Visninger: 144
- tirs 28. apr 2026 15:11
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: Tirsdag d. 28. april
- Svar: 6
- Visninger: 7870
- tirs 28. apr 2026 13:03
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: Tirsdag d. 28. april
- Svar: 6
- Visninger: 7870
Re: Tirsdag d. 28. april
Ja jeg håber da på lidt flere, selvom det ser småt ud pt
- lør 25. apr 2026 23:45
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: Tirsdag d. 28. april
- Svar: 6
- Visninger: 7870
- lør 11. apr 2026 19:24
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: Tirsdag d. 14. april
- Svar: 4
- Visninger: 6563
- tirs 7. apr 2026 22:10
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: Selvtræning den 6/4 kl. 19'ish
- Svar: 3
- Visninger: 345
Re: Selvtræning den 6/4 kl. 19'ish
Nå ja, men der var det også et problem :P
- tirs 7. apr 2026 10:46
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: Selvtræning den 6/4 kl. 19'ish
- Svar: 3
- Visninger: 345
Re: Selvtræning den 6/4 kl. 19'ish
Ryggen driller lidt I dag. Så jeg springer lige over. Men håber der er nogle andre der kommer 
- tirs 31. mar 2026 15:04
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: Tirsdag d. 31. marts
- Svar: 7
- Visninger: 847
Re: Tirsdag d. 31. marts
Osu, vi kører selvtræning i aften. kl. 19 til når vi har været igennem det vi gerne vil.
- tirs 31. mar 2026 10:00
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: Tirsdag d. 31. marts
- Svar: 7
- Visninger: 847
Re: Tirsdag d. 31. marts
Da det tyder på det blot er Simon og jeg, så lægger jeg muligheden op for selvtræning hvis der er lyst til det?
Så skal jeg nok låse op i dojo.
Så skal jeg nok låse op i dojo.
- tors 26. mar 2026 21:34
- Forum: Klubben og Træning
- Emne: Tirsdag d. 31. marts
- Svar: 7
- Visninger: 847
Re: Tirsdag d. 31. marts
Jeg ar ikke andre planer endnu. Så Osu fra mig