Graduering - November 2020!!

Nyheder fra klubben, klublivet og træningen.
martin.kragelund
Indlæg: 2
Tilmeldt: søn 10. jan 2021 20:35

Re: Graduering - November 2020!!

Indlæg af martin.kragelund »

Osu
Nu ved jeg ikke om jeg er på listen, men hvordan skal man forholde sig hvis man ikke kan få familielogistikken til at gå op på torsdag?

Mvh
Martin
Brugeravatar
Sensei Jan
Site Admin
Indlæg: 13718
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 12:31
Geografisk sted: Thorsø
Kontakt:

Re: Graduering - November 2020!!

Indlæg af Sensei Jan »

martin.kragelund skrev: tirs 25. maj 2021 23:34 Osu
Nu ved jeg ikke om jeg er på listen, men hvordan skal man forholde sig hvis man ikke kan få familielogistikken til at gå op på torsdag?

Mvh
Martin
Osu Martin.

Til de der er på listen, men som ikke lige kan komme på torsdag vil vi lægge certifikat og bælte til side så man kan få det næste gang man kommer til træning. Bare uden "pomp og pragt" ;-) :-D
Brugeravatar
Sensei Jan
Site Admin
Indlæg: 13718
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 12:31
Geografisk sted: Thorsø
Kontakt:

Re: Graduering - November 2020!!

Indlæg af Sensei Jan »

SÅ er vi edermame igang igen... og det er FEDT! 😁😎


Med hensyn til hvem der har fået et bælte, og hvem der ikke har, så ser det ud som om der er lidt misforståelser omkring det. Så for lige at klarificere:

Hvis man var blevet skrevet på gradueringslisten tilbage i november 2020 af sin instruktør, så har man fået et nyt bælte nu her. Den liste har vi nemlig gemt fra dengang, så vi ved hvem I er 😊

Hvis man IKKE er/var skrevet på listen, så kan der være flere årsager til det.
* Man var ikke rigtigt til træning tilbage i oktober/november.
* Instruktørerne har vurderet at man ikke var klar til graduering.
* Man har ganske enkelt ikke fået nosset sig sammen til at få sagt til sin instruktør at man gerne ville skrives op.

Uanset årsagen, så kan vi ikke huske så langt tilbage, så vi kan ikke begynde at re-vurdere på det nu. Det er ikke for at være uretfærdige. Der er ikke andet at gøre end at klø på og gå til graduering næste gang, som hvis alt går efter planen, er til november 😊
CasperJ
Indlæg: 294
Tilmeldt: fre 4. sep 2020 11:34

Re: Graduering - November 2020!!

Indlæg af CasperJ »

OSU, tak for rigtig god træning i går, det var rart at få nogle tæsk igen :)
Besvar