Han har da en god pointe i noget af det han siger.
https://youtu.be/aqn6cy3jB0k
Streetfight advice
-
Jakoblorentsan
Re: Streetfight advice
Ja, den selvfede kineser har da fat i nogle væsentlige ting 
Men jeg synes så heller ikke at der er noget nyt i det.
Jeg kan så tilføje punkt 4:
Man skal altså også passe på ikke at blive helt paranoid, og gå rundt og tro at alle mennesker i hele verden vil overfald een.
Statistikkerne siger at overfald i Danmark kun meget, meget sjældent sker ud af den blå luft. Langt de fleste angreb kommer fra folk, man i eet eller andet omfang har haft en konfrontation med på et tidligere tidspunkt, eller direkte op til overfaldet.
Her i landet er der altså ingen, der kommer hen til en tilfældig person, spørger om vej, og så stikker ham ned.
Men jeg synes så heller ikke at der er noget nyt i det.
Jeg kan så tilføje punkt 4:
Man skal altså også passe på ikke at blive helt paranoid, og gå rundt og tro at alle mennesker i hele verden vil overfald een.
Statistikkerne siger at overfald i Danmark kun meget, meget sjældent sker ud af den blå luft. Langt de fleste angreb kommer fra folk, man i eet eller andet omfang har haft en konfrontation med på et tidligere tidspunkt, eller direkte op til overfaldet.
Her i landet er der altså ingen, der kommer hen til en tilfældig person, spørger om vej, og så stikker ham ned.
-
Jakoblorentsan
Ja det er vigtig lige at få med af man er i HANS penthouse lejlighed og han tjener mange penge:-D
og nej man skal ikke gå og blive paranoid, man vil også blive noget træt i armene hvis man hele tiden skal slå på alt og alle der kommer tættere på end 2 m 
Lige netop !