Artikel i Vejle Amts Folkeblad

Nyheder fra klubben, klublivet og træningen.
Besvar
Brugeravatar
Chefen

Artikel i Vejle Amts Folkeblad

Indlæg af Chefen »

Jeg har lige læst E-avis udgaven af Vejle Amts Folkeblad ..... altså ikke hjemmesiden, men den elektroniske version af den faktiske avis.

Amanogawa er repræsenteret på flotteste måde:

På forsiden er der et lille foto med sideangivelse, og en tekst om "Vejle's Samuraiskole" :-D

HELE forsiden af 2. sektion er et foto af Nina i fuld gang med BGZ, og en tekst om at "vi slår igen" :-D

Og så er der indeni 2. sektion en kanon artikel, med et super foto af dojo, med folk som tager mavebøjninger.
Teksten er kanongod, og journalisten har fanget de ting, som er væsentlige for os ..... stor ros til sensei Jan og Camilla, som har lagt ord til interviewet, og stor ros til journalisten, som fik fat i det essentielle !!

[beer2.gif]
Brugeravatar
Daniel
Geografisk sted: Minath Tirith, Gondor

Re: Artikel i Vejle Amts Folkeblad

Indlæg af Daniel »

Er der en måde at omgås log ind kravet på E-avisen?
Brugeravatar
Sensei Jan
Site Admin
Geografisk sted: Thorsø
Kontakt:

Indlæg af Sensei Jan »

Har lige rykket journalisten for en PDF version af artiklen :-)
Brugeravatar
Chefen

Indlæg af Chefen »

heheheh ....

Det kan godt være at VB vandt 1 - 0, og at Vejle er blevet snydt for noget cykel halløj ...... men folk vil helst læse om os !
Vedhæftede filer
mest læst.JPG
mest læst.JPG (83.04 KiB) Vist 9007 gange
Brugeravatar
Mugen

Indlæg af Mugen »

Chefen skrev:heheheh ....

Det kan godt være at VB vandt 1 - 0, og at Vejle er blevet snydt for noget cykel halløj ...... men folk vil helst læse om os !
Brug af stærke ord fremmer altid interessen. Om det så er positiv må stadigvæk være henstillet.
"To know everything about one thing is to understand nothing about anything."
"Remember the tea kettle - it is always up to its neck in hot water, yet it still sings!"
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Det er sjovt... jeg har aldrig rigtig tænkt det som "kæft trit og retning". Det er noget jeg associerer med vrede voksne med et spanskrør. Hvorimod jeg altid har tænkt, at her gør man bare som der bliver sagt, fordi man gerne vil lære hvad vi har at tilbyde - og hvis ikke er man mere end velkommen til at gå... men hey, hvis det betyder folk læser om os... ... :D
Besvar