Julefrokost 2012 ... tak for sidst.
Re: Julefrokost 2012 ... tak for sidst.
Kæmpe tak til alle for en fantastisk Julefrokost jeg sent ville glemme.. (Nogen der kan fortælle hvad jeg lavede efter kl. 02:00 ? :P)
- Jeg kender intet til overstående billede materiale. Det må være film tricks!
"Sometimes to gain ground, you need to slow down..!".
Er der nogen, der sådan lige står for at skulle ud at søge et nyt job ?
For så kan man måske med fordel lige skrive linket til festvideo'en ind i sit cv, når man skiriver at man er socialt anlagt ?
(Især Daniel, Sune og Henrik har da ihvertfald dokumenteret at de er sociale .... MEGET sociale !!)
Holllld nu kæft
For så kan man måske med fordel lige skrive linket til festvideo'en ind i sit cv, når man skiriver at man er socialt anlagt ?
(Især Daniel, Sune og Henrik har da ihvertfald dokumenteret at de er sociale .... MEGET sociale !!)
Holllld nu kæft
Senest rettet af Chefen man 26. nov 2012 12:07, rettet i alt 1 gang.
- Sensei Jan
- Site Admin
- Geografisk sted: Thorsø
- Kontakt:
Ovenstående materiale er da ellers skudt FØR kl. 02:00Bubbien skrev: (Nogen der kan fortælle hvad jeg lavede efter kl. 02:00 ? :P) - Jeg kender intet til overstående billede materiale. Det må være film tricks!
- Sensei Jan
- Site Admin
- Geografisk sted: Thorsø
- Kontakt:
Daniel, lov mig at vi får din mors reaktion at høre. Enten her på forum... eller hvis hun selv kommenterer på Facebook

jeg har endnu ikke breaket "the news" til hendeSensei Jan skrev:Daniel, lov mig at vi får din mors reaktion at høre. Enten her på forum... eller hvis hun selv kommenterer på Facebook![]()