Amalie ville gerne have en ekstra træning madag, så jeg åbner klubben fra kl. 19 til lidt bonus for dem der har lyst.
Fokus på graduering, og/eller teknisk
Har først lige set den nu. Ikke at jeg kunne have været med der alligevel, men håber i to fik en god sessionJakoblorentsan skrev: man 25. maj 2026 11:26 Osu
Jeg tager ind i klubben og træner med Andrea nu fra kl 12 og en times tid