Selvtræning mandag d. 25

Nyheder fra klubben, klublivet og træningen.
Besvar
CasperJ
Indlæg: 907
Tilmeldt: fre 4. sep 2020 11:34

Selvtræning mandag d. 25

Indlæg af CasperJ »

Osu
Amalie ville gerne have en ekstra træning madag, så jeg åbner klubben fra kl. 19 til lidt bonus for dem der har lyst.
Fokus på graduering, og/eller teknisk :)
Insertname
Indlæg: 3916
Tilmeldt: tirs 3. nov 2015 16:38

Re: Selvtræning mandag d. 25

Indlæg af Insertname »

JEG kommer! 😍
Smell it, Smell it, Now take it..!
Jakoblorentsan
Indlæg: 4744
Tilmeldt: fre 12. sep 2014 20:39

Re: Selvtræning mandag d. 25

Indlæg af Jakoblorentsan »

Osu
Jeg tager ind i klubben og træner med Andrea nu fra kl 12 og en times tid
CasperJ
Indlæg: 907
Tilmeldt: fre 4. sep 2020 11:34

Re: Selvtræning mandag d. 25

Indlæg af CasperJ »

Jakoblorentsan skrev: man 25. maj 2026 11:26 Osu
Jeg tager ind i klubben og træner med Andrea nu fra kl 12 og en times tid
Har først lige set den nu. Ikke at jeg kunne have været med der alligevel, men håber i to fik en god session ;)
Jakoblorentsan
Indlæg: 4744
Tilmeldt: fre 12. sep 2014 20:39

Re: Selvtræning mandag d. 25

Indlæg af Jakoblorentsan »

Det gjorde vi👍
Besvar