Biograftur - hajime!

Snak om alt andet end træning...
Besvar
Brugeravatar
Camilla

Biograftur - hajime!

Indlæg af Camilla »

Osu!
Tanja og jeg er blevet enige om, at det er ALT for længe siden, at der har været et "uofficielt" hyggearrangement (Og nej sensei Jan! - Vedligeholdelsesdagen var ikke bare en hyggedag (for andre end dig)!!!!!!! ;-) ), så derfor:

Søndag d.10-11-13 (Ja - det er nu på søndag) snakker vi om at tage i biografen og se Kvinden i buret.
For lige at krydre det lidt, så snakker vi om at starte eller slutte med fællesfodring (gæt selv, hvem der er med til at skrive denne tråd.. *hint hint TANJA*). :-)

Er det noget, som der er nogen, der har lyst til at deltage i?
Fællesfodringen vil enten blive et sted i Vejle eller hos en af os - fungerende på den måde, at vi hver især medbringer noget. Lad os koordinere, hvis det bliver aktuelt.

Giv lyd snarest muligt! :-)
Brugeravatar
Bubbien
Geografisk sted: Vejle

Re: Biograftur - hajime!

Indlæg af Bubbien »

Hej, lækkert i ligger op til noget hygge :) - Min søndag er desværre bloket ud med middag hos nogen Venner, også har jeg set kvinden i buret (GAAAMMEL FILM!!) :P!

Håber i få en fed dag :)
"Sometimes to gain ground, you need to slow down..!".
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Jeg har besøg (hjemme ved mine forældre) af min søster, og vil alt andet lige prioritere dette... speicelt når det er for at se "kvinden i buret"... havde jeg haft bedre tid, havde jeg nok bået over med deres noget lunkne filmsmag ;-) Eller fedt initativ - jeg foreslår alle der har tid prioriterer det... der plejer at være hyggeligt, og det sociale må selvfølgelig være i fokus og ikke filmen.. :-)
Brugeravatar
Holst

Indlæg af Holst »

Jeg er kommet hjem fra sommerhus, og så er det tid til at læse op til eksamen :(
Brugeravatar
Sensei Jan
Site Admin
Geografisk sted: Thorsø
Kontakt:

Indlæg af Sensei Jan »

Holst skrev:Jeg er kommet hjem fra sommerhus, og så er det tid til at læse op til eksamen :(
Det jeg hører du siger er: Waaah, waaaah waaah... [cry.gif]

Train hard, tro på dig selv... spis sundt! YEAH! :D :D
Besvar