Side 1 af 1

Selvtræning den 6/4 kl. 19'ish

: søn 5. apr 2026 22:41
af Insertname
Osu venner

Klubben er låst op i morgen ved 19 tiden. 🥋♥️

Re: Selvtræning den 6/4 kl. 19'ish

: tirs 7. apr 2026 10:46
af CasperJ
Ryggen driller lidt I dag. Så jeg springer lige over. Men håber der er nogle andre der kommer ;)

Re: Selvtræning den 6/4 kl. 19'ish

: tirs 7. apr 2026 11:45
af Sensei Jan
CasperJ skrev: tirs 7. apr 2026 10:46 Ryggen driller lidt I dag. Så jeg springer lige over. Men håber der er nogle andre der kommer ;)
Det var også i går der var selvtræning 😜😂😂

Re: Selvtræning den 6/4 kl. 19'ish

: tirs 7. apr 2026 22:10
af CasperJ
Nå ja, men der var det også et problem :P