Selvtræning den 6/4 kl. 19'ish
: søn 5. apr 2026 22:41
Osu venner
Klubben er låst op i morgen ved 19 tiden.

Klubben er låst op i morgen ved 19 tiden.
Ska' du sige mig imod? KIAIIII!
https://forum.amanogawa.dk/
Det var også i går der var selvtræningCasperJ skrev: tirs 7. apr 2026 10:46 Ryggen driller lidt I dag. Så jeg springer lige over. Men håber der er nogle andre der kommer![]()