Daniel, Frede og Mugen på eventyr i nattelivet :o)

Snak om alt andet end træning...
Besvar
Brugeravatar
Daniel
Geografisk sted: Minath Tirith, Gondor

Daniel, Frede og Mugen på eventyr i nattelivet :o)

Indlæg af Daniel »

Først og fremmest tak for en fed aften igår til alle der kom igår til forårsfesten! [beer2.gif]

Synes Fredes, Mugens og mit natte eventyr er værd at dele. For hvad man ikke kan bilde folk(piger) ind af spøjse ting, når man er i byen med nogle, der kan en del sprog. :-D

Vi havner på Seven Oaks og grundhistorien er således før den stikker helt af: [crazy.gif]
Frede har boet i Japan i 1,5-2 år (det svingede lidt), og grundet det snakker han kun engelsk, japansk og meget gebrokken dansk.
Mugen kan kun tysk og er på besøg i DK.
Jeg er bare lokal og har lovet mine venner noget "Vejleguf" 8-)

Så kørte den ellers.. Og man må sige vi fik hørt masser af skoletysk og fuldemandsengelsk fra de stakkels pigebørn. [beer.gif]
Brugeravatar
Sensei Jan
Site Admin
Geografisk sted: Thorsø
Kontakt:

Re: Daniel, Frede og Mugen på eventyr i nattelivet :o)

Indlæg af Sensei Jan »

:-D :-D

*OMG*

Og selv tak for en forrygende fest. Stay tuned for AmanogawaTV / billeder... når jeg lige får overblikket over hvad der er på kameraet fra i går :-D
Brugeravatar
Marc er AWESOME!!!

Indlæg af Marc er AWESOME!!! »

Næste gang bliver jeg squ nød til at sørge for at jeg har fri så jeg kan blive natten ud og fortælle de gamle at der er nogen jeg er sammen med så jeg får lov til at blive :) man går squ glip af alt det sjove når man sådan smutter før tid :(
Brugeravatar
Watchburner

Indlæg af Watchburner »

... Jeg mindes jeg var ude at trække frisk luft på et tispunkt og besluttede, da en pige efterspurgte ild, at jeg var britisk... jeg fik skiftet meget rundt den aften... vi havde det sku egentlig meget sjovt :P hehe... vi var meget inteligente at høre på :-)
七転び八起き
Brugeravatar
Sensei Jan
Site Admin
Geografisk sted: Thorsø
Kontakt:

Indlæg af Sensei Jan »

Watchburner skrev:vi var meget inteligente at høre på
:-D :-D

Årh ja, det kan jeg forestille mig... :-D :-D
Besvar