Da alle har sagt, at de ikke kommer pga. ferie eller andre gøremål - og da jeg selv har ferie og derfor ikke har lyst til at køre 80km til ingen verdens nytte - jeg har valgt at aflyse træningen i aften. Til gengæld er der så med sikkerhed fuld skrue på træningen i næste uge, hvor alle har haft rigeligt tid til at komme sig efter camp
Tirsdagstræningen for højbælter d. 11. august 2015
- Sensei Jan
- Site Admin
- Geografisk sted: Thorsø
- Kontakt:
Tirsdagstræningen for højbælter d. 11. august 2015
... er aflyst.
Da alle har sagt, at de ikke kommer pga. ferie eller andre gøremål - og da jeg selv har ferie og derfor ikke har lyst til at køre 80km til ingen verdens nytte - jeg har valgt at aflyse træningen i aften. Til gengæld er der så med sikkerhed fuld skrue på træningen i næste uge, hvor alle har haft rigeligt tid til at komme sig efter camp
- Watchburner
- Sensei Jan
- Site Admin
- Geografisk sted: Thorsø
- Kontakt:
Re: Tirsdagstræningen for højbælter d. 11. august 2015
Jo tak... og selv tak for ![Viking [viking.gif]](./images/smilies/viking.gif)