Learn from the heros...
Learn from the heros...
It is all in the knee: "BOOM it's a KockOUUT!"
"To know everything about one thing is to understand nothing about anything."
"Remember the tea kettle - it is always up to its neck in hot water, yet it still sings!"
"Remember the tea kettle - it is always up to its neck in hot water, yet it still sings!"
Re: Learn from the heros...
hmm, åbenbart er jeg den eneste som syns det er sådan lidt sjov. Off topic emne??
- Sensei Jan
- Site Admin
- Geografisk sted: Thorsø
- Kontakt:
Jeg ved nu ikke om jeg synes det er sjovt... jeg synes mere det er forkert

Dybest set, så forsøger han jo at sige, at du aldrig må sparke højere end du kan få knæet op... og det er jo noget ævl
Dybest set, så forsøger han jo at sige, at du aldrig må sparke højere end du kan få knæet op... og det er jo noget ævl
-
Jakoblorentsan
Gode gamle Jean 
-
Jakoblorentsan
Jeg syntes vi skal invitere ham på gæstevisit i klubben 
Sarcasme er svært at forstå - er det?
Hele seancen er lidt et spøj. Nogen siger LC var nok på - et eller andet - lige dér. Slaskende arme, sjove råd, hype motiverende sprog,...
Så meget til hvad man kan lære fra div. superhelte derude.
Respekt for 'gode gamle Jean' og has karriere. Fede film var der jo med, og han har jo også fået sin respekt gennem karate verden.
Men lige den der...mjahhh...ved sku heller ik'?
Hele seancen er lidt et spøj. Nogen siger LC var nok på - et eller andet - lige dér. Slaskende arme, sjove råd, hype motiverende sprog,...
Så meget til hvad man kan lære fra div. superhelte derude.
Respekt for 'gode gamle Jean' og has karriere. Fede film var der jo med, og han har jo også fået sin respekt gennem karate verden.
Men lige den der...mjahhh...ved sku heller ik'?
- Sensei Jan
- Site Admin
- Geografisk sted: Thorsø
- Kontakt:
Well... jeg er enig med dig i, at det er et lidt spøjst klip... helt klart 
Men omvendt, så synes jeg ikke det er så "langt ude" at jeg sidder og tænker, at der er tale om en "parodi". Faktisk ved jeg ikke helt hvad jeg skal tænke om klippet og det han siger
That being said: Kæmpe respekt for JCVD og ikke mindst de mange legendariske film. Hvorfor tror I jeg laver det her i dag?
Men omvendt, så synes jeg ikke det er så "langt ude" at jeg sidder og tænker, at der er tale om en "parodi". Faktisk ved jeg ikke helt hvad jeg skal tænke om klippet og det han siger
That being said: Kæmpe respekt for JCVD og ikke mindst de mange legendariske film. Hvorfor tror I jeg laver det her i dag?