Onsdag d. 16 maj
Onsdag d. 16 maj
Osu!
Til alle der kan træne onsdag, så har Frede og jeg snakket om, at efter træning så sætter vi os ud og hygger ude i limbo, lidt ala som til introaftenener. Det er helligdag om torsdagen, så der er forhåbentlig ingen undskyldning for at folk skal for tidlig op dagen efter. Folk der ikke må/kan træne med, er selvfølgelig velkommen bagefter.. Det kunne være hvis stemningen er for det, vi rykkede på caféen.
Til alle der kan træne onsdag, så har Frede og jeg snakket om, at efter træning så sætter vi os ud og hygger ude i limbo, lidt ala som til introaftenener. Det er helligdag om torsdagen, så der er forhåbentlig ingen undskyldning for at folk skal for tidlig op dagen efter. Folk der ikke må/kan træne med, er selvfølgelig velkommen bagefter.. Det kunne være hvis stemningen er for det, vi rykkede på caféen.
Re: Onsdag d. 16 maj
Super god idé !
Jeg synes at der er tydelige tegn på at det sociale er ved at komme stærkt igen i klubben. Så kanongod idé at pleje det lidt !![Tommel op [thumbsup.gif]](./images/smilies/thumbsup.gif)
Jeg synes at der er tydelige tegn på at det sociale er ved at komme stærkt igen i klubben. Så kanongod idé at pleje det lidt !
Nu skal jeg passe på hvad jeg lover.... men er helt med på ideen!

"To know everything about one thing is to understand nothing about anything."
"Remember the tea kettle - it is always up to its neck in hot water, yet it still sings!"
"Remember the tea kettle - it is always up to its neck in hot water, yet it still sings!"
Det kunne også meget vel være, at jeg kigger ned forbi! 
Well jeg er der - Ka man, så skal man!
"Sometimes to gain ground, you need to slow down..!".
- Watchburner
jeg tror også jeg er der på onsdag...
hov vent.. der står i min kalender jeg skal undervise... så må jeg hellere dukke op.. suk
hov vent.. der står i min kalender jeg skal undervise... så må jeg hellere dukke op.. suk
七転び八起き
- Sensei Jan
- Site Admin
- Geografisk sted: Thorsø
- Kontakt:
Hvis vi nu kan generere noget HYPE og sørge for, at der kommer 100 til træning, så kan jeg muligvis komme med kameraet og optage en "onsdagsvideo"?? 
Det lyder som en challange?
- Sensei Jan
- Site Admin
- Kontakt:
You bet! 
En stor del af min aften kommer nok til at gå med at pakke kufferter, men jeg er da ret sikker på at jeg kigger ind ..... 21:00-21:30-ish 
Prøvede at hype den godt i mandags
. Der var lidt tvivl om blåbælterne var velkomne, men håber de har læst tråden her =).
"Sometimes to gain ground, you need to slow down..!".
Ellers så må de få indtæsket at de skal huske at kigge på forum med våde viskestykker 
Osu! Er der nogen der er friske på selvtræning fra ca. 17:45? 
- Sensei Jan
- Site Admin
- Kontakt:
Alle er velkomne efter træningen 
Men det lød da også på folk i går, som om de ville komme
Men det lød da også på folk i går, som om de ville komme
- Sensei Jan
- Site Admin
- Kontakt:
Gem da energien til jeg kommer og optager noget videoTanja skrev:Osu! Er der nogen der er friske på selvtræning fra ca. 17:45?