http://www.craziestsportsfights.com/234 ... ck-finish/
BJJ
BJJ
"To know everything about one thing is to understand nothing about anything."
"Remember the tea kettle - it is always up to its neck in hot water, yet it still sings!"
"Remember the tea kettle - it is always up to its neck in hot water, yet it still sings!"
- Sensei Jan
- Site Admin
- Geografisk sted: Thorsø
- Kontakt:
Re: BJJ
SLAM! 
Det var ikke kønt... men det virkede
Det var ikke kønt... men det virkede
-
Jakoblorentsan
Det er noget af en basse 
-
Jakoblorentsan
- Sensei Jan
- Site Admin
- Geografisk sted: Thorsø
- Kontakt:
Well... snarere er ham i cowboybukserne MEGET in-effektiv
Det vi ser i første klip er en tidligere Strongman Champion med grøn bælte i Kyukoshin Karate (dvs. 4.-3.Kyu ud af 10 grader) med max 7 år træningserfaring. Han jorder lige en 4. dan BJJ og 3. dan Judo mand og direkte medlem af den grundlæggende familie i stilen BJJ med en række fine titler og medaljer. BJJ promovere sig ofte ved at netop af være effektiv mod større modstændere (forståes her som mulkuløs med stabilitet og fasttående tyngte). Det hjælp så ikke så meget lige her. Analysen må i selv føre.
Det andet klip vil jeg helst ikke kommentere udover at jeg er enig med Sensei Jan.

Det andet klip vil jeg helst ikke kommentere udover at jeg er enig med Sensei Jan.
"To know everything about one thing is to understand nothing about anything."
- Watchburner
ja... det er fint at kunne en masse moves - men hvis man bliver slået lige i face....
hvordan er det nu - everybody has a plan 'till they get punched in the face
hvordan er det nu - everybody has a plan 'till they get punched in the face
七転び八起き