Ombygning af nye lokaler
Re: Ombygning af nye lokaler
Desværre, skal på arbejde.... men kan være der ca. kl. 15:40, kan i bruge det til noget?
Jeg er ikke sikker på hvor længe jeg bliver der.
Men måske Tommy og Jakob?
Men måske Tommy og Jakob?
-
Jakoblorentsan
Ved heller ikke hvor lang tid jeg er der , det kommer helt an på hvor meget vi for produceret. Men prøv at giv lyd når vi når der henad så ser vi hvor langt vi er
Ja, jeg vil også sige at hvis jeg får en slave på deroppe, som kan lange mig laminaterne lige så hurtigt som jeg kan lægge dem ... så kører vi på.
Men hvis jeg selv skal op og ned fra gulvet for at hente laminaterne inden jeg lægger dem ... så bliver jeg helt sikkert ikke ved i 6 timer
Men hvis jeg selv skal op og ned fra gulvet for at hente laminaterne inden jeg lægger dem ... så bliver jeg helt sikkert ikke ved i 6 timer
Jeg fornemmer ikke at folk står i kø, for at komme og hjælpe med ombygningen.
ALLE kan give en hjælpende hånd deroppe.
ALLE kan give en hjælpende hånd deroppe.
-
Insertname
Kan vi se om folk rent faktisk er inde på forum og læse?
Lørdag smutter jeg ved 13-14 tiden da jeg skal til noget sommerfest om eftermiddagen
Lørdag smutter jeg ved 13-14 tiden da jeg skal til noget sommerfest om eftermiddagen
Smell it, Smell it, Now take it..!
- Sensei Jan
- Site Admin
- Geografisk sted: Thorsø
- Kontakt:
Ja, klik på tilmeldte brugere allernederst og sorter efter "seneste aktivitet", så kan du se, at der ikke rigtigt er nogen ud over os der allerede ER aktive, som læser med på forum 
Skal vi så ikke lige udsende en sms til samtlige medlemmer, og opfordre dem til at læse med ?
Det tager 2 minutter at sende sådan en sms via Foreninglet.
Det tager 2 minutter at sende sådan en sms via Foreninglet.
- Sensei Jan
- Site Admin
- Kontakt:
Det er så i øvrigt en sandhed med modifikationer. For det man kan se er, hvornår dem, der er registreret på forum sidst har været aktive. Men det kræver at de har logget ind... hvilket de typisk er.
Men man kan jo ikke se, om der er andre der har læst tråden... altså folk der slet ikke er oprettet som brugere på forum. Man kan jo godt læse med uden at være registreret bruger
Men man kan jo ikke se, om der er andre der har læst tråden... altså folk der slet ikke er oprettet som brugere på forum. Man kan jo godt læse med uden at være registreret bruger
Okay ... det kan være at vi lige skal holde sms muligheden ud i strakt arm.
Lige nu kan vi faktisk hurtigt blive FOR mange personer deroppe.
Det er måske mere vigtigt når væggene er skruet sammen, og gulvet måske lagt.
Så kan vi tilgengæld udsende en sms f.eks. to dage før, og opfordre folk til at komme og hjælpe med tapet og maling. Og de gør ikke noget hvis børneholdets forældre kommer !
Lige nu kan vi faktisk hurtigt blive FOR mange personer deroppe.
Det er måske mere vigtigt når væggene er skruet sammen, og gulvet måske lagt.
Så kan vi tilgengæld udsende en sms f.eks. to dage før, og opfordre folk til at komme og hjælpe med tapet og maling. Og de gør ikke noget hvis børneholdets forældre kommer !
- Sensei Jan
- Site Admin
- Kontakt:
Ja, jeg tror også det skal "varsles" nogle dage i forvejen hvis vi skal regne med at nogen reagerer. Og at folk har mulighed.
Netop sådan noget som maling kan man jo godt være 100 mand til... men det bliver lidt bøvlet at lægge gulv, hvis der render 100 andre rundt og laver alle mulige ting samtidig
Netop sådan noget som maling kan man jo godt være 100 mand til... men det bliver lidt bøvlet at lægge gulv, hvis der render 100 andre rundt og laver alle mulige ting samtidig
Lige netop !
Jeg kunne godt bruge een mand deroppe imorgen ... men så er vi vist også godt dækket ind.
Jakob og Tommy kører jo bare på med samme indædte effektivitet som hidtil.
Elektrikeren får min søn på som arbejdsdreng.
Og så klasker jeg noget gulv ned .... forhåbentlig også med en hjælpende hånd.
Jeg kunne godt bruge een mand deroppe imorgen ... men så er vi vist også godt dækket ind.
Jakob og Tommy kører jo bare på med samme indædte effektivitet som hidtil.
Elektrikeren får min søn på som arbejdsdreng.
Og så klasker jeg noget gulv ned .... forhåbentlig også med en hjælpende hånd.
-
Insertname
Såå der vindu 
- Vedhæftede filer
-
- IMG_20180706_170308.jpg (3.07 MiB) Vist 5965 gange
-
Insertname
Limbo
- Vedhæftede filer
-
- IMG_20180706_170437.jpg (3.08 MiB) Vist 5964 gange
Når det øverste stykke væg bliver lukket, så ser det intet mindre end fabelagtigt ud !!!