If you can't beat them, buy them !
Re: If you can't beat them, buy them !
-
TheLasseFrahm
Det bliver nogle lange træninger hvis du skal omtales med den nye titel...Chefen skrev: "John Lundgreen, Laird of Chaol Ghleann, Dunans Castle, Argyll, Scotland"
Husk Sensei foran!TheLasseFrahm skrev:Det bliver nogle lange træninger hvis du skal omtales med den nye titel...Chefen skrev: "John Lundgreen, Laird of Chaol Ghleann, Dunans Castle, Argyll, Scotland"
"To know everything about one thing is to understand nothing about anything."
"Remember the tea kettle - it is always up to its neck in hot water, yet it still sings!"
"Remember the tea kettle - it is always up to its neck in hot water, yet it still sings!"
- Watchburner
i second that notion! Total Viking Power!Mugen skrev:Amanogawa sommerarrangement!!! Jeg er klar.Tanja skrev:Angående venskabet mellem englændere og skotter... I York er det tilladt at skyde skotter med bue og pil, hvis de kommer over grænsen... Dog kun om søndagen![]()
七転び八起き
- Sensei Jan
- Site Admin
- Geografisk sted: Thorsø
- Kontakt:
Du mener det er tilladt at voldtage og plyndre skotske tøser... men kun om søndagen??
Jeg er SÅ klar!

Jeg er SÅ klar!
Ja, for i øjeblikket bruger vi jo også efternavn, når vi omtaler hinandenTheLasseFrahm skrev:Det bliver nogle lange træninger hvis du skal omtales med den nye titel...Chefen skrev: "John Lundgreen, Laird of Chaol Ghleann, Dunans Castle, Argyll, Scotland"
Hehe, jeg så godt de holdt sig lidt for sig selv på pubs'ene:).... jeg er ikke sikker på at det ville gavne en englænder at kalde sig lord, lad os håbe de ikke er så vrede på deres egne Lairds.. :pChefen skrev:Ja, skotterne har et lidt anstrengt forhold til englændere derovre![]()
Da vi var derovre, delte vi på et tidspunkt svævebane gondol med et hold englændere, som var MEGET trykkede, indtil de fandt ud af at vi ikke var skotter. SÅ kom der gang i dem !![]()
Skotterne er verdens mest høflige og hyggelige folkefærd ....... men det er helt sikkert folk, jeg nødig ville gå i krig imod !!
HEhe - også amanogawa... sommerarrangement..? ;D ;DSensei Jan skrev:Du mener det er tilladt at voldtage og plyndre skotske tøser... men kun om søndagen??
Jeg er SÅ klar!![]()
![]()
Jeg mente nu at man må skyde dem med bue og pil like a... Indianer?? Eller hvem der nu ellers kan håndtere en bue og en pil, men hvis du føler for at voldtage dem så gør du da bare detSensei Jan skrev:Du mener det er tilladt at voldtage og plyndre skotske tøser... men kun om søndagen??
Jeg er SÅ klar!![]()
![]()
Dengang denne lov blev vedtaget, var det faktisk lovpligtigt at alle engelske mænd og drenge skulle lære at skyde med langbue.Tanja skrev:Jeg mente nu at man må skyde dem med bue og pil like a... Indianer?? Eller hvem der nu ellers kan håndtere en bue og en pil, men hvis du føler for at voldtage dem så gør du da bare det
- Sensei Jan
- Site Admin
- Geografisk sted: Thorsø
- Kontakt:
Jeg er VIKING... jeg skyder sgu da ikke med bue og pil... jeg hugger med økser og drikker mjød (og voldtager og plyndrer... men åbenbart kun om søndagen)Tanja skrev:Jeg mente nu at man må skyde dem med bue og pil like a... Indianer??
Robin Hood - Tanja - Robin Hood vil være nærliggende.Tanja skrev:
Jeg mente nu at man må skyde dem med bue og pil like a... Indianer?? Eller hvem der nu ellers kan håndtere en bue og en pil, ...
"To know everything about one thing is to understand nothing about anything."
Lige præcis!! Tak MugenMugen skrev:Robin Hood - Tanja - Robin Hood vil være nærliggende.Tanja skrev:
Jeg mente nu at man må skyde dem med bue og pil like a... Indianer?? Eller hvem der nu ellers kan håndtere en bue og en pil, ...