Imorgen tidligt, mellem kl 08.15 og 09.00, optræder sensei John på slap line, når han bliver interviewet i forbindelse med #textmewhenyougethome bevægelsen.
Kvinder føler sig utrygge i nattelivet ... Hvad gør vi ved det?
Nå, pga forhøjet Corona smitte i Vejle, har P4 sendt folk ud til det istedet.
De kommer nok her om en halv times tid, og så bliver interviewet båndet, og sendt på et senere tidspunkt.
Ja de har kun snakket om finlandsparken og Fredericias borgmester hele morgenen med undtagelse af et lille smut til bredsten hvor de er glade for de må spille fodbold igen
Fra Ca 1:09:00
De har klippet voldsomt i det.
Og jeg kan høre at deres journalist har lidt misforstået det med kvindeseminarer. Jeg kunne også fornemme at allerede da vi startede, var hendes indgangsvinkel at vi kører selvforsvar for kvinder. Holdtræningen var ikke særlig relevant
Ja, hun er meget glad for vores kvindeseminarer må man sige, men jeg synes du får den ret hårdt og præcis tilbage på sporet hver gang... så det er super cool
Lærke skrev: søn 28. mar 2021 16:14
A M O N O G A W A
Det var ikke et helt nemt ord for hende.
Nej, det kæmpede hun bravt med
Jeg fik hende lært det, så lige efter gongen til at starte, sagde hun det helt fint.
Det sidste, med "Amonogawa", er optaget i studiet bagefter. Og det havde hun så glemt det igen