Osu!
Som jeg allerede har hintet lidt til Sensei Tommy, så har jeg et ønske om at trække i gi'en igen og komme ned for at svede, bløde og forbande min elendige far-krops kondition.
Jeg vil dog lige høre forsigtigt ad, hvornår det passer bedst ind? Jeg ved, at der er introforløb lige rundt om hjørnet. Skal jeg vente til det er overstået, eller hvordan gør vi det nemmest?
Jeg har støvet den gamle gi og bæltet af, og har siddet og kigget lidt i pensum for at genopfriske hukommelsen. Jeg kan dog se, at min udgave er version 5.0, så den trænger vist til en opdatering. Er det muligt at kigge forbi og hente en ny kopi her en af dagene?
Og til sidst – hold nu kæft, hvor jeg glæder mig til at se jer igen!
Støver bæltet af
Støver bæltet af
Jeg falder ikke, jeg udfører bare en meget aggressiv ukemi-test.
Re: Støver bæltet af
Osu altid godt med "gen-gangere"
Ikke at jeg tror vi har mødt hinanden endnu 
Jeg satser på at åbne for lidt "pre- selvtræning" den kommende mandag og torsdag normal voksenholds tid.
Vi pt. på pensum 5.2, så mon ikke der har ændret sig lidt. Jeg lader det være op til Senseis om du ikke bare skal kigge forbi sammen med intro folkene
men ellers så er du også velkommen til at kigge forbi til en snak i overnstående tidspunkt. Det er dog selvtræning for mig og hvem ellers der møder op 
Jeg satser på at åbne for lidt "pre- selvtræning" den kommende mandag og torsdag normal voksenholds tid.
Vi pt. på pensum 5.2, så mon ikke der har ændret sig lidt. Jeg lader det være op til Senseis om du ikke bare skal kigge forbi sammen med intro folkene
- Sensei Jan
- Site Admin
- Geografisk sted: Thorsø
- Kontakt:
Osu Nick!
Fedt at se dig igen. Du kommer bare og er med så hurtigt det passer ind i dit kram. Så meget har tingene heller ikke ændret sig, så du kan sagtens være med

Som Casper siger, at så er vi lige nu på Pensum 5.2 - MEN - det kommer noget helt nyt og fancy senere på året, så behold bare din 5.0 bog indtil det nye og fancy. Det giver ingen mening at skifte en 5.0 til 5.2 nu her... og så skulle skifte igen om 5 måneder
Hvis vi skal re-aktivere dig i medlemssystemet, kan du se ikke sende en mail til mig med din opdaterede adresse, mails, telefon... osv. - så jeg lige kan få det ajourført i systemet?
Fedt at se dig igen. Du kommer bare og er med så hurtigt det passer ind i dit kram. Så meget har tingene heller ikke ændret sig, så du kan sagtens være med
Som Casper siger, at så er vi lige nu på Pensum 5.2 - MEN - det kommer noget helt nyt og fancy senere på året, så behold bare din 5.0 bog indtil det nye og fancy. Det giver ingen mening at skifte en 5.0 til 5.2 nu her... og så skulle skifte igen om 5 måneder
Hvis vi skal re-aktivere dig i medlemssystemet, kan du se ikke sende en mail til mig med din opdaterede adresse, mails, telefon... osv. - så jeg lige kan få det ajourført i systemet?
Alright, så skipper vi 5.2 og venter spændt på noget fancy til jul!
Har fremsendt opdaterede oplysninger![Tommel op [thumbsup.gif]](./images/smilies/thumbsup.gif)
Har fremsendt opdaterede oplysninger
Jeg falder ikke, jeg udfører bare en meget aggressiv ukemi-test.
- Sensei Jan
- Site Admin
- Geografisk sted: Thorsø
- Kontakt:
Oplysninger opdateret og du er genaktiveret i systemet. Så er det bare at give den gas 

Klubben er som sagt åben mandag og torsdag hvisdu føler for en rolig opstart;) og ellers er det d. 10 det går løs