Så lidt skal der til...
- Sensei Jan
- Site Admin
- Geografisk sted: Thorsø
- Kontakt:
Så lidt skal der til...
... ALLE jer andre skulle have inddraget jeres kørekort

Re: Så lidt skal der til...
Arh, det går sgu da lidt i kage for dem ved 0:40.
Så se de her fyre :

Så se de her fyre :
- Sensei Jan
- Site Admin
- Kontakt:
Jow jow... men det er lidt sjovt ikke.
De starter med at ligge jævnt fordelt og med pæn afstand til hinanden. Men så er der én eller anden idiot der ikke lige følger trop, eller synes han vil lave lidt MERE afstand til den foran... og vupti... så fucker det ALT op
De starter med at ligge jævnt fordelt og med pæn afstand til hinanden. Men så er der én eller anden idiot der ikke lige følger trop, eller synes han vil lave lidt MERE afstand til den foran... og vupti... så fucker det ALT op
Sensei Jan skrev:... ALLE jer andre skulle have inddraget jeres kørekort![]()
http://www.youtube.com/watch?v=7wm-pZp_mi0
Syns det virker bekendt når jeg ser på træningen!
"To know everything about one thing is to understand nothing about anything."
"Remember the tea kettle - it is always up to its neck in hot water, yet it still sings!"
"Remember the tea kettle - it is always up to its neck in hot water, yet it still sings!"
- Sensei Jan
- Site Admin
- Kontakt:
Hahaha... ja, det kan der så være noget om, at det minder lidt om bagua træning nogle gange.
Men ok, i bagua, der er der også en tendens til, at en eller anden idiot pludselig vender om og kører den modsatte vej... UDEN at blinke af eller noget

Men ok, i bagua, der er der også en tendens til, at en eller anden idiot pludselig vender om og kører den modsatte vej... UDEN at blinke af eller noget
Hehe - og når så først folk har ventet lidt, og pludselig får lidt luft, går der 2 sekunder inden de opfatter det, derfor på den bagved vente og så speeder de helt vildt op - så de kort efter skal bremse hårdt op igen...
Fedt klip. Og Jeg ville i øvrigt gerne lære at parkere sådan sensei John..
Fedt klip. Og Jeg ville i øvrigt gerne lære at parkere sådan sensei John..