Der er ikke tekster på, men I forstår nok meningen.
100 man kumite
- Sensei Jan
- Site Admin
- Geografisk sted: Thorsø
- Kontakt:
100 man kumite
Kyukushin style... det er awesome 
- Watchburner
Re: 100 man kumite
fuck han er vild... ham sku jeg så ikke kæmpe imod..
omkring kamp 60 er det bare ikke sjovt mere... så jeg skal bare have en 60-70 mand til at tæve ham først... så har jeg måske en chance.. en lille chance :P haha. der er sku ikke andet end respekt for det der![Tilbed [adore.gif]](./images/smilies/adore.gif)
omkring kamp 60 er det bare ikke sjovt mere... så jeg skal bare have en 60-70 mand til at tæve ham først... så har jeg måske en chance.. en lille chance :P haha. der er sku ikke andet end respekt for det der
七転び八起き
- Sensei Jan
- Site Admin
- Kontakt:
Det er SINDSYGT vildt imponerende... til sidst er det virkelig kun rå viljestyrke tilbage... intet andet. Kæft det er inspirerende at se...
Og så under overværelse af selveste Mas Oyama
Og så under overværelse af selveste Mas Oyama
Ham dér nummer 99 er altså heller ikke god ved ham ! 
- Sensei Jan
- Site Admin
- Kontakt:
Nej, #99 er en træls fætter

- Watchburner
man ved bare en mand der har stået op til 99 kampes tæsk ligger sig på grund af reel smerte, og ikke allmindelige menneskers tudefjæs..
han er satme vild
han er satme vild
七転び八起き
Han får den da også lige i løgene !
Uanset hvor meget smerte, man ellers kan bide i sig, så er det sgu ingen skam at man lige må ned og sunde sig lidt efter sådan een.
Uanset hvor meget smerte, man ellers kan bide i sig, så er det sgu ingen skam at man lige må ned og sunde sig lidt efter sådan een.
Det også lidt vild at selv efter de første 20 kampe laver han "ko" :o
Jeg har sku ik' tid til at se det hele igennem, men jeg kan se at et eller andet sted efter kamp 60 bliver farvefjernsynet opfundet. 
Imponerende præstation. Han ser rimelig gennembanket ud til sidst. Osu!![Tilbed [adore.gif]](./images/smilies/adore.gif)
Imponerende præstation. Han ser rimelig gennembanket ud til sidst. Osu!
"To know everything about one thing is to understand nothing about anything."
"Remember the tea kettle - it is always up to its neck in hot water, yet it still sings!"
"Remember the tea kettle - it is always up to its neck in hot water, yet it still sings!"
Kæft hvor han bare giver dem tæsk i lang tid...
og Sætter ligesom 5 kampe til brunt bælte lidt i perspektiv:) ham her var helt smadret og havde stadig 40 kape tilbage...
og Sætter ligesom 5 kampe til brunt bælte lidt i perspektiv:) ham her var helt smadret og havde stadig 40 kape tilbage...
- Sensei Jan
- Site Admin
- Kontakt:
Hehehe ja, lige præcis. Nu er der vist ingen undskyldninger for at tude over 5 kampe til brun... eller 10 til sort

Hehe...
ja... Okay osu:) det virker allerede mere overskueligt... Hvor lange er vores kampe egentligt...?
- Sensei Jan
- Site Admin
- Kontakt:
Ét minut stykket