Våbentilladelser
Våbentilladelser
Jeg skal lige høre:
Hvor mange af vore elever/instruktører har i øjeblikket problemer med indsendte/ansøgte blankvåben tilladelser ?
Jeg har selv to ude at hænge, som er indsendt til fornyelse, men ikke kommet retur.
Sensei Martin, jeg véd at du søgte om tilladelse, men modtog du nogensinde en tilladelse ?
Hvor mange af vore elever/instruktører har i øjeblikket problemer med indsendte/ansøgte blankvåben tilladelser ?
Jeg har selv to ude at hænge, som er indsendt til fornyelse, men ikke kommet retur.
Sensei Martin, jeg véd at du søgte om tilladelse, men modtog du nogensinde en tilladelse ?
- Sensei Jan
- Site Admin
- Geografisk sted: Thorsø
- Kontakt:
Re: Våbentilladelser
Jeg har ingen problemer. Jeg har min, men den er ikke ny.
Tror den "udløber" i 2016.
Check .... Men du skal heller ikke have din fra våbenkontoret i Horsens, vel ?Sensei Jan skrev:Jeg har ingen problemer. Jeg har min, men den er ikke ny.
- Sensei Jan
- Site Admin
- Geografisk sted: Thorsø
- Kontakt:
Nope, sidst fik jeg min fra Randers.
Yeps, og jeg har en mistanke om at det er lige netop våbenkontoret i Horsens, der er nogle smølehoveder !
Jeg har ikke haft problemer - og jeg fik tilsendt et nyt sidste år - Men der var selvfølgelig ikke tale om en fornyelse
Hmmm .... og hvor lang tid gik der fra du søgte, indtil du fik den ?Daniel skrev:Jeg har ikke haft problemer - og jeg fik tilsendt et nyt sidste år - Men der var selvfølgelig ikke tale om en fornyelse
Og det var fra Horsens ?
Og var det en samlertilladelse, eller en "erhverve, besidde, bære og anvende" tilladelse ?
Det var en samlertilladelse som jeg fik i roskilde tilbage i 2009, men jeg kan se, at den nye jeg fik til sendt, fordi jeg havde forlagt den gamle, faktisk er fra Horsens af.. og der gik en uges tid
Okay ... jamen det kan da være at det bare er mig, der er kommet i "bad standing" hos politiet ! 
Er ret sikker på, at sensei Martin stadig har en os dem... Mener han nævnte det på camp.
Jeg véd ihvertfald at det er længe siden, han har søgt .... og at længe efter han havde søgt, havde han ikke fået den.Camilla skrev:Er ret sikker på, at sensei Martin stadig har en os dem... Mener han nævnte det på camp.
Så det skal nok passe at han har en ansøgning hængende.
Jeg tror at problemet ligger i at våbenkontoret blev flyttet fra Vejle til Horsens.
Både sensei Martin's ansøgning og mine fornyelser kunne sagtens være i en dynge papirer, som i den forbindelse skulle flyttes ..... og så er der nok gået eet eller andet galt.
Jeg tror nemlig at vore ansøgninger/fornyelser er sendt ind lige omkring tidspunktet for flytningen.
- MartinRossen
- Kontakt:
Jeg har stadig ikke fået svar. Jeg indsendte min i maj 2010.
Jeg har haft ringet til dem et par gange, hvor jeg mere eller mindre bare fik at vide, at de havde udskudt det på ubestemt tid.
Jeg har haft ringet til dem et par gange, hvor jeg mere eller mindre bare fik at vide, at de havde udskudt det på ubestemt tid.