Nyhedsartikel ala Jesper
Nyhedsartikel ala Jesper
Jeg skal sammen sætte en nyhedsartikel(Amanogawa har udvalgt Social ambassadører!) sammen i skolen , jeg har til og med torsdag(hvor jeg også får tid i skolen til at sætte den sammen), så jeg ville blive glad hvis der var en eller flere SA'er, der kunne give mig et lille interview mandag(idag) eller onsdag, og også hvis et par andre lige kunne finde tid til at snakke lidt med mig om SA konceptet
Meget gerne skrive her, så jeg lige kan se om det kan lade sig gøre
- Sensei Jan
- Site Admin
- Geografisk sted: Thorsø
- Kontakt:
Re: Nyhedsartikel ala Jesper
Dejligt med gratis promovering for os

Daniel er der vel helt sikkert på onsdag, så han kan vel godt lige interviewe dig lidt før/efter træning
Men er der ellers noget du vil vide omkring SA konceptet?
Du er velkommen til at "stjæle" tekst fra vores website omkring SA'ernes funktion.
Daniel er der vel helt sikkert på onsdag, så han kan vel godt lige interviewe dig lidt før/efter træning
Men er der ellers noget du vil vide omkring SA konceptet?
Du er velkommen til at "stjæle" tekst fra vores website omkring SA'ernes funktion.
Yeah.. er der onsdag.. kommer ikke i dag >.<
Jeg skal bare lave artiklen som en nyhed, min målgruppe er folk som går op i fitness og kampsport, folk som gerne vil lære og forsvare sig selv, og folk som leder efter noget fitness. SA konceptet bliver brugt da det er en relevant nyhed som jeg nemt kan finde en målgruppe til, og som også er forholdsvis nem for mig at fortælle om 
Tak Sensei Jan, jeg stjæler lidt tekst herfra siden også så, hvilket vil give en del indhold til brødteksten, interviews bliver til citater, samt ekstra til selve indholdet.
Fedt Daniel! Jeg ser frem til at interviewe dig så!
Og der er generelt meget gratis pr på min skole, alle ved at jeg går der, og jeg får det skrevet på tavlen når der er intro aften, haha
Tak Sensei Jan, jeg stjæler lidt tekst herfra siden også så, hvilket vil give en del indhold til brødteksten, interviews bliver til citater, samt ekstra til selve indholdet.
Fedt Daniel! Jeg ser frem til at interviewe dig så!
Og der er generelt meget gratis pr på min skole, alle ved at jeg går der, og jeg får det skrevet på tavlen når der er intro aften, haha
- Sensei Jan
- Site Admin
- Kontakt:
Vi er spændt på at se det endelige resultat Jesper 
Du kan vedhæfte PDF fil her på forum hvis du har lyst
Du kan vedhæfte PDF fil her på forum hvis du har lyst
Ja please lig den op når den er færdig:)
LÆG den op!!!Mikkel skrev:Ja please lig den op når den er færdig:)
"To know everything about one thing is to understand nothing about anything."
"Remember the tea kettle - it is always up to its neck in hot water, yet it still sings!"
"Remember the tea kettle - it is always up to its neck in hot water, yet it still sings!"
Sådan Mugen!
Det må du hellere uddybe PÅ onsdag!
Det må du hellere uddybe PÅ onsdag!
Will do 
Så er den uploaded, det er min første artikel, efter mange år uden skole gang, så tag det med et gran salt
Det er som sagt en nyhedsartiklen, og målgruppen er folk som er interesseret i kampsport, folk som gerne vil træne, eller folk bare gerne vil lige og forsvare sig selv.. Men synes selv det endte ret godt, jeg er sku lidt stolt 
- Vedhæftede filer
-
amanogawaavis.docx- (127.17 KiB) Downloadet 1912 gange
Take my like! ![Tommel op [thumbsup.gif]](./images/smilies/thumbsup.gif)
Thank you! 
Ja, det er super ! ![Tommel op [thumbsup.gif]](./images/smilies/thumbsup.gif)
- Sensei Jan
- Site Admin
- Kontakt:
Ser godt ud