Børnenes dag

Nyheder fra klubben, klublivet og træningen.
Besvar
Brugeravatar
Sensei Jan
Site Admin
Geografisk sted: Thorsø
Kontakt:

Børnenes dag

Indlæg af Sensei Jan »

Ud fra de tilbagemeldinger jeg har hørt, og ikke mindst hvad jeg kan læse på facebook osv, så ser det ud som om at Børnenes Dag var en stor succes!

Derfor synes jeg det er på sin plads med et kæmpe [thumbsup.gif] for et super veludført job til Camilla, Daniel, Tanja, Mikkel og Jesper.
Personligt synes jeg det er fedt, at vi kan rykke sådan et arrangement af uden at jeg behøver at være involveret ret meget ;-)

Da jeg lidt manglede en tråd at skrive det her i, så har jeg sgu bare lavet en her... hvor alle kan læse den :-D

Nu har I så selv skabt en forventningspres hvad angår næste år... men det er i selv ude om :-D
Men fandme godt gået! :-)
Brugeravatar
Chefen

Re: Børnenes dag

Indlæg af Chefen »

Det kan jeg kun tilslutte mig !

Super arbejde ! [thumbsup.gif]
Brugeravatar
Bubbien
Geografisk sted: Vejle

Indlæg af Bubbien »

[beer2.gif]
"Sometimes to gain ground, you need to slow down..!".
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Tak:)

Og må jeg sige super god organisation af camilla... Sgu ikk mange 18 -årige der med rolig hånd organiserer sådan noget i deres fritid så vi andre blot skal møde op og fyre showet af:) ... Thumps up;)
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Jeg retter 17 årige :-D
Brugeravatar
Daniel
Geografisk sted: Minath Tirith, Gondor

Indlæg af Daniel »

Mikkel skrev:Tak:)

Og må jeg sige super god organisation af camilla... Sgu ikk mange 18 -årige der med rolig hånd organiserer sådan noget i deres fritid så vi andre blot skal møde op og fyre showet af:) ... Thumps up;)
Keyword: for meget fritid? (:
Brugeravatar
Camilla

Indlæg af Camilla »

Tak og 1000 tak for hjælpen til jer, der var med til at gøre det muligt - inklusiv forældre, der støttede op omkring det (in case nogen læser med). :-)
Besvar