Derudover da jeg i sin tid søgte lidt rundt på nettet med ham jeg startede med og min gamle roomate søgte vi på "Lær at slå ihjel kung fu style" - Vi havde trods alt lige set en masse kung fu film - og min gamle roomate mente det ville give de klart fleste hits
En lille opgave...
Re: En lille opgave...
Jeg spurgte damen derhjemme og hun sagde hun nok ville søge "Karate" eller "selvforsvar"
Derudover da jeg i sin tid søgte lidt rundt på nettet med ham jeg startede med og min gamle roomate søgte vi på "Lær at slå ihjel kung fu style" - Vi havde trods alt lige set en masse kung fu film - og min gamle roomate mente det ville give de klart fleste hits
- Sensei Jan
- Site Admin
- Geografisk sted: Thorsø
- Kontakt:
Hmmm...

Der var lidt forskellige bud alt efter hvordan man spørger.
Politi?
Thai boksning
Karate
Og selvfølgelig selvforsvar i Vejle
Politi?
Thai boksning
Karate
Og selvfølgelig selvforsvar i Vejle
- Sensei Jan
- Site Admin
- Geografisk sted: Thorsø
- Kontakt:
Vi er ikke dem der skuffer din gamle roomie... såååå... here you go.Daniel skrev:Derudover da jeg i sin tid søgte lidt rundt på nettet med ham jeg startede med og min gamle roomate søgte vi på "Lær at slå ihjel kung fu style" - Vi havde trods alt lige set en masse kung fu film - og min gamle roomate mente det ville give de klart fleste hits
BUM!
Awesome!