Fed musik !
Fed musik !
Jamen jeg er HELT solgt !!!
Skøn, "skæv" sound, og top proff levering !
The Civil Wars udgav deres debutalbum i januar 2011, har nu solgt 1 mio eksemplarer, vundet to Grammy'er, og har en sang med på soundtracket til "The Vampire Diaries".
Dét her .... det er lækker lyd i mine ører !
http://www.youtube.com/watch?v=JrOUwbsy12E
Skøn, "skæv" sound, og top proff levering !
The Civil Wars udgav deres debutalbum i januar 2011, har nu solgt 1 mio eksemplarer, vundet to Grammy'er, og har en sang med på soundtracket til "The Vampire Diaries".
Dét her .... det er lækker lyd i mine ører !
http://www.youtube.com/watch?v=JrOUwbsy12E
- Sensei Jan
- Site Admin
- Geografisk sted: Thorsø
- Kontakt:
Re: Fed musik !
Du ved godt man kan indsætte YouTube klip her på forum... ikke også? 
Jo, jeg har også prøvet et par gange, men det magter jeg tilsyneladende ikke !! 
- Sensei Jan
- Site Admin
- Kontakt:
Arhmen ach då... tryk på "YouTube" knappen og indsæt link mellem tags 
Sådan !
Der var sgu et mellemrum for meget med, inden URL'en, og så blev det både vist forkert i preview, og når det blev lagt op
Der var sgu et mellemrum for meget med, inden URL'en, og så blev det både vist forkert i preview, og når det blev lagt op
- Sensei Jan
- Site Admin
- Kontakt:
Hehehe... ja, den er krakilsk... man skal gøre det ordenligt

Vil sige at det instrumentale lyder rigtig fedt, men som min roomate så rigtigt sagde.. de to skrigeballoner måtte godt tie stille 
Jamen det er jo noget vås.
I skal holde op med at ryge sjov tobak og lægge små puder på tungen, inden I kommenterer musik.
I skal holde op med at ryge sjov tobak og lægge små puder på tungen, inden I kommenterer musik.
Det vil sige knap så meget?I skal holde op med at ryge sjov tobak og lægge små puder på tungen