Hjælp til træning i idræt :)

Nyheder fra klubben, klublivet og træningen.
Besvar
Brugeravatar
Marc er AWESOME!!!

Hjælp til træning i idræt :)

Indlæg af Marc er AWESOME!!! »

Hay

Har tænkt på noget med at, jeg har idræt i skolen onsdag fra kl. 8 - 9, og tænkte på at snakke med lærene om at kunne lave noget træning. Så vil først høre om jeg må/det kan lade sig gøre og så om der er nogen der har mulighed for at hjælpe mig i dette tidsrum evt. før skolen, hvis man møder sent eller en anden ting. Ville være nice ellers må jeg selv se på det hvis det er tilladt og hvis det er vil jeg gerne i så fald låne en nøgle når det kommer så langt :)
Brugeravatar
Sensei Jan
Site Admin
Geografisk sted: Thorsø
Kontakt:

Re: Hjælp til træning i idræt :)

Indlæg af Sensei Jan »

Jeg skal lige forstå det helt korrekt... :-)

Du vil lave noget træning i idræt for din klasse? Den del er fint nok... bare gør det. Men lad være med at skade nogen og sig at det er Amanogawa ;-) :-D

Men vil I gøre det nede i klubben?
Brugeravatar
Marc er AWESOME!!!

Jep er det jeg vil, og ja jeg havde tænkt på at det evt. kunne være nede i kluppen og vil self tage det med ro og gøre lidt lige som en begynder aften. :)
Brugeravatar
Chefen

Indlæg af Chefen »

Hej Marc,

Du er meget velkommen til selv at køre et træningspas for dine kammerater, hvir I gør det på din skole.

Men hvis det skal være i dojo, så skal vi have een af vore instruktører på.
Så er der nemlig lige pludselig mange ting, der gør sig gældende, mht. forsikringer, børneattester, nøgleansvar osv. osv.

Så på skolen kan du bare give den gas.
Hvis du gerne vil have folk ned i dojo, så vil jeg gerne bruge en halv feriedag på at køre en undervisning for jer ...... men en time er lige i underkanten, når folk skal klæde om før/efter træning, de skal have tid til at komme tilbage på skolen inden næste lektion osv.
Hvis I har mulighed for at lægge et par timer sammen, så der er f.eks. 1½ time til rådighed, så vil jeg gerne komme og fyre en træning af.
Så må du lige finde nogle datoer at vælge imellem, så jeg kan styre udenom møder osv. her på arbejdet.

Men som sagt ... du kan også bare give den gas på skolen :-)
Brugeravatar
Marc er AWESOME!!!

Hej sensai

Lyder fedt, det er primært om onsdagen vi har idræt, som ligger fra 8-9:30, men ved ikke om jeg kan få løst et eller andet med at vi så kan komme til at skippe morgensang, så vi har den tid, men det kan jeg lige snakke med lærende om, men hvis det er muligt for dig går jeg videre med det og, så kommer jeg med nogle datoer, men de kommer jo nok til at ligge om onsdagen, da det er der vi har idræt :)
Besvar