Han er ikke helt tilfreds ham her...
Snehaderen...
- Sensei Jan
- Site Admin
- Geografisk sted: Thorsø
- Kontakt:
Snehaderen...
Re: Snehaderen...
Hvad får dig til at tro det ?Sensei Jan skrev:
Fedt styrt, han laver ved 2:30
- Sensei Jan
- Site Admin
- Kontakt:
HAhaha ja... det er kanon

ha ha ha ROFL ! 
- Sensei Jan
- Site Admin
- Kontakt:
Hey, er det i grunden en DU kender Daniel... han lyder som om han er fra Djævleøen... og kender alle ikke alle derovre?

Omvendt så er hans reaktion nogenlunde det jeg tænkte, da vi fik alt det her fucking sne
- Sensei Jan
- Site Admin
- Kontakt:
*OMG*
så skal vi da have AmanogawaTV med DIG, der vælter rundt og råber skældsord...

så skal vi da have AmanogawaTV med DIG, der vælter rundt og råber skældsord...
Hmmm.. Hvis jeg ikke vidste bedre, så kunne det der være mig en vinter, hvor jeg skulle hjem fra en Gymnasium fest, hvor jeg havde regnet med at cykle.. og så lå der fååårker meget sne :PSensei Jan skrev:Hey, er det i grunden en DU kender Daniel... han lyder som om han er fra Djævleøen... og kender alle ikke alle derovre?![]()
![]()
Som i mig?Sensei Jan skrev:*OMG*
så skal vi da have AmanogawaTV med DIG, der vælter rundt og råber skældsord...![]()
![]()
- Sensei Jan
- Site Admin
- Kontakt:
Ja sgu da... Camilla der trækkes hendes cykel gennem sneen mens hun vælter rundt og råber og skriger ederCamilla skrev:Som i mig?Sensei Jan skrev:*OMG*
så skal vi da have AmanogawaTV med DIG, der vælter rundt og råber skældsord...![]()
![]()
Jeg fornemmer idéer til en ny introvideo?
På trods af fucking sne og slud skal hostess ud.. (i kulden og pisse-fryse for at tage i mod nye medlemmer)![Arrgh [cussing.gif]](./images/smilies/cussing.gif)
På trods af fucking sne og slud skal hostess ud.. (i kulden og pisse-fryse for at tage i mod nye medlemmer)
- Sensei Jan
- Site Admin
- Kontakt:
HAhaha... det kunne være guld!
(Men jeg fornemmer sippede forældre vil være tilbageholdende med at sende deres børn ned til os?)

(Men jeg fornemmer sippede forældre vil være tilbageholdende med at sende deres børn ned til os?)
Neeeej da - For så efter at have set mig vælte rundt i sneen og forbande den LANGT væk, så får man jo lov til at se, hvordan jeg træder ind i varmen, hopper i gien (NEJ! - Det får I ikke lov til at se
) og så glad står og modtager alle de søde nye medlemmer. 
- Sensei Jan
- Site Admin
- Kontakt:
Vi har da aldrig nogensinde fået ÉT eneste nyt medlem, som var sød. Ikke fra starten af. Det er noget vi tæver dem til at være...

(Bare se Daniel, ham bearbejder vi stadigvæk uden meget held... (med mindre man spørger hans mor) )

(Bare se Daniel, ham bearbejder vi stadigvæk uden meget held... (med mindre man spørger hans mor) )
Det er så rigtigt, men de fleste stiger allerede ved indmeldelsen lidt i sødme.. Ved Daniel gik det bare helt galt, vi kan vist lige så godt opgive..