Apropos 100 man kumite
Apropos 100 man kumite
Dette er næsten det samme ..... næsten ....
- Sensei Jan
- Site Admin
- Geografisk sted: Thorsø
- Kontakt:
Re: Apropos 100 man kumite
WTF??

Gad vide hvad reglerne for deres kampe er?
Man må kun bruge det der halvt-yoko-geri-halvt-mawashi-geri spark, og du må aldrig ramme med det?
Oh well... bare de hygger sig.
Men hvis det er deres 5. dan, så vil jeg da umiddelbart sige, at det ser ud til at være en overkommelig graduering
Gad vide hvad reglerne for deres kampe er?
Man må kun bruge det der halvt-yoko-geri-halvt-mawashi-geri spark, og du må aldrig ramme med det?
Oh well... bare de hygger sig.
Men hvis det er deres 5. dan, så vil jeg da umiddelbart sige, at det ser ud til at være en overkommelig graduering
Det der semi-spark, og en halvlådden gedan barai .... så er man godt kørende 
Men ja, det ser rimelig overkommeligt ud ... Det er nok derfor de tilsyneladende er sortbælter allesammen !
Men ja, det ser rimelig overkommeligt ud ... Det er nok derfor de tilsyneladende er sortbælter allesammen !
Deres Headmaster mod 3 modstandere ..... og hvorfor har hende den ene store boksehandsker på ?!
- Sensei Jan
- Site Admin
- Kontakt:
Det ER tilsyneladende den eneste teknik de har på pensum... til gengæld er de ikke så gode til den
- Sensei Jan
- Site Admin
- Kontakt:
Jeg kan også se, at til 6. dan, skal man kunne lave rullefald hen over et bord og spark et enkelt bræt over.... hvilket man åbenbart har riiiiigtig mange forsøg til

Rullefaldet er ellers fint nok ! 
- Sensei Jan
- Site Admin
- Kontakt:
Jow jow... det er jo også til 6. dan

Bortset fra handskerne i Headmaster videoen, så prøv at se den igen, og så KUN se på den angriber som står nærmest kameraet.
DET er sgu action !!!
- Sensei Jan
- Site Admin
- Kontakt:
Jeg mangler seriøst en face-palm-smiley

- MartinRossen
- Kontakt:
OMG! Det er sgu god humor!
Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt det er for sjov... men med alle de folk der laver de samme dumme ting på videoen med 3 mod 1, virker det som om, at de har trænet seriøst med det.
... skræmmende
Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt det er for sjov... men med alle de folk der laver de samme dumme ting på videoen med 3 mod 1, virker det som om, at de har trænet seriøst med det.
... skræmmende
Hæhæhæ
Jeg håber virkelig ikke, at de, når de ser sig selv på video rent faktisk tænker: "Kæft man jeg er da bare vildt hardcore!"..
Jeg håber virkelig ikke, at de, når de ser sig selv på video rent faktisk tænker: "Kæft man jeg er da bare vildt hardcore!"..
Filmoptagelser er bare ikke hurtig nok til at fange alle bevægelser. Kan i ikke se det??? 
Men nu er den jo lukket!
Men nu er den jo lukket!
"To know everything about one thing is to understand nothing about anything."
"Remember the tea kettle - it is always up to its neck in hot water, yet it still sings!"
"Remember the tea kettle - it is always up to its neck in hot water, yet it still sings!"
Nogle der ved hvorfor jeg ikke kan se videoerne... der står - også på youtube - denne video er privat...?
Jeg ved ikke om i har lagt det op i øvrigt... Da jeg ikke kan se dem... Men hvad siger i til sådan en video her... jeg synes der er noget godt overgang mellem middle og short distance...?
http://www.youtube.com/watch?v=VC5c9stLehs
Jeg ved ikke om i har lagt det op i øvrigt... Da jeg ikke kan se dem... Men hvad siger i til sådan en video her... jeg synes der er noget godt overgang mellem middle og short distance...?
http://www.youtube.com/watch?v=VC5c9stLehs
- Sensei Jan
- Site Admin
- Kontakt:
Hehehe... de har fjernet videoerne (eller gjort dem private) efter vi har lagt dem op.Mikkel skrev:Nogle der ved hvorfor jeg ikke kan se videoerne... der står - også på youtube - denne video er privat...?