I juli 2019 fik jeg fixet soklen under mit vindue. I dag, 3 år senere ser det igen sådan her ud.
Burde det ikke kunne holde mere end 3 år, hvis det er lavet ordenligt? Vinduet vender mod syd!
Det er jo typisk fugt, der kommer i spil, når den nye puds ikke binder godt nok til den gamle.
Jamen kender du nogle ikke-amatøragtige og ikke-klytter murere på mine kanter jeg kan ringe til for at få det fixet så?Jakoblorentsan skrev: søn 24. jul 2022 17:08 Osu
Det er amatøragtig klytværk
Det burde holde mindst 10 år uden problemer
Mit eget fra 04 er mindre medtaget , selv huse fra 80-90erne kan sagtens have bedre puds end det der.
Nope ikke lige , men det burde være til at finde nogle anstændige murerbasser der oppe omkring, da byggebranchen er gået i stå rigtig mange steder pga. manglende ordre og konkurser.Sensei Jan skrev: søn 24. jul 2022 20:50Jamen kender du nogle ikke-amatøragtige og ikke-klytter murere på mine kanter jeg kan ringe til for at få det fixet så?Jakoblorentsan skrev: søn 24. jul 2022 17:08 Osu
Det er amatøragtig klytværk
Det burde holde mindst 10 år uden problemer
Mit eget fra 04 er mindre medtaget , selv huse fra 80-90erne kan sagtens have bedre puds end det der.![]()
NiceSensei Jan skrev: man 19. sep 2022 12:04 SÅ er der sgu murere i gang med at banke puds af og hvad har vi... der er lys forude![]()
Kan de godt ramme farven, selvom de arbejder sort?Sensei Jan skrev: man 19. sep 2022 12:04 SÅ er der sgu murere i gang med at banke puds af og hvad har vi... der er lys forude![]()